تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 152718
مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری :

روشنگری مهمترین وسیله برای رهایی از توطئه های استکبار است

بزرگترین رسالت دولتمردان ،علما و رسانه ها در حال حاضر اطلاع رسانی و روشنگری است و این مهمترین وسیله برای مبارزه و رهایی ازتوطئه های استکبار و دام های آنهاست.
روشنگری مهمترین وسیله برای رهایی از توطئه های استکبار است
به گزارش خبرگزاری تقریب ( تنا)  حجت الاسلام و المسلمین "علی اکبر عطاران طوسی" مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار تقریب اقدامات خشونت آمیز و تهاجمی گروههای تروریستی تکفیری  را بزرگترین چالش در جهان اسلام خواند و گفت: امروز گروهی تروریست با لباس و رنگ و لعاب مذهب به تفرقه افکنی میان مسلمانان اقدام کرده و لحظه ای هم  از سرکوب و جنایتهایشان در کشورهای اسلامی دست بر نمی دارند.

وی افزود: این گروههای تروریستی تکفیری که به کشتار و تفرقه میان پیروان مذاهب اسلام می پردازند،پیشینه سیاسی و استکباری دارند. 

عطاران طوسی ادامه داد: گروههای تروریستی امروز در منطقه و خاورمیانه حضورشان پررنگ تر از قبل شده است، به خصوص حضور نامبارکشان در کشورهای سوریه، مصر و عراق که بیش از کشورهای عربی  دیگر  دیده می شوند، آنها با تندروی ها و افراط گریهایشان در هر کجا که ملتی خواستار براندازی حکومت های فاسد دیکتاتوری است و همچنین به دنبال تحولی به سمت آزادی و استقلال و در نهایت طالب شکل گیری حکومت اسلامی باشند بحران و درگیری ایجاد می کنند.

مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از اینگونه چالش ها را ، وحدت و هم صدایی مسلمین عالم دانست و گفت: امروز تنها راه مبارزه در مقابل استکبار وحدت مسلمین عالم است و این مسئله هم در چند لایه خلاصه می شود. نکته اول گفتگو میان علما و فرهیختگان  پیروان مذاهب اسلام  است و دومین نکته تشریح و اطلاع رسانی در جهان درباره این مسئله که اختلافی میان برداران مسلمان تشییع و تسنن وجود ندارد.

عطاران طوسی اضافه کرد: اگر هم گاهی اختلافی دیده می شود این اختلاف ها در رابطه با مسائل کوچک و فرعی است و ما در مورد مسائل جدی و اصلی معارف اسلامی هیچ اختلاف نظری نداریم.

مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه روشنگری در جهان اسلام به عنوان بزرگترین وظیفه بر عهده دولتمردان ، رسانه ها و علماست، گفت: بزرگترین رسالت  دولتمردان ،علما و رسانه ها در حال حاضر اطلاع رسانی و روشنگری است و این مهمترین وسیله برای مبارزه و رهایی ازتوطئه های استکبار و دام های آنهاست.
https://taghribnews.com/vdcb85b8wrhbszp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی