تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 269402

بیانیه آیت الله مکارم شیرازی در محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله به خانه شیخ عیسی قاسم، خطاب به حکام بحرین، گفت که تا دیر نشده به راه صحیح بازگردند و به خواسته های مشروع شیعیان بحرین تن دهند و بیش از این تیشه به ریشه خود نزنند.
بیانیه آیت الله مکارم شیرازی در محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این بیانیه آمده است: سرانجام حاکمان بحرین با پیروی کورکورانه از عربستان سعودی و آمریکا فاجعه تازه ای در بحرین آفریده اند و با حمله ناجوانمردانه به خانه عالم بزرگوار شیخ عیسی قاسم و ربودن ایشان و کشتن و مجروح ساختن گروهی و دستگیری عده زیادی صفحه سیاه تازه ای بر پرونده اعمال شوم خود افزودند و بذر تنفر و خصومت را در همه جا پاشیدند.
 
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام افزوده است: اینها فکر نمی کنند که دنباله روی آن ها از عربستان سعودی و آمریکا، آنان را به سرنوشت شوم صدام و امثال او گرفتار خواهد کرد.
 
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه شنبه دوم خردادماه امسال با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز پنج تن را شهید و بیش از 200 تن را زخمی کردند و 286 تن دیگر نیز از سوی ماموران رژیم آل خلیفه دستگیر شدند.
 
حملات وحشیانه نیروهای امنیتی آل خلیفه به الدراز پس از آن رخ داد که دستگاه قضایی آل خلیفه روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه با صدور حکمی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را به یک سال حبس تعلیقی محکوم کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcawonuu49niy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی