تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 296727
​حجت الاسلام کیایی نژاد در مراسم مولودی خوانی مسجد کلهر ارومیه:

دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند

مدیرکل حوزه ریاست مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان از وحدت بین شیعه و سنی وحشت دارند و تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا این وحدت را بشکنند و از بین ببرند.
دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین مفید کیایی نژاد عصر امروز در مراسم مولودی خوانی مسجد کلهر ارومیه اظهار داشت: مورخان اهل سنت، دوازدهم ماه ربیع الاول و مورخان شیعیان هفدهم این ماه را سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) می‎دانند که امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از منادیان وحدت در جهان اسلام بودند از این مسئله برای اتحاد و نزدیک شدن گروه‌های اسلامی استفاده کردند و فاصله بین این دو تاریخ را "هفتۀ وحدت" نام‎گذاری کردند.

وی افزود: این یک گام مثبت از سوی امام راحل در راستای وحدت امت اسلام و الگو و نمونه عملی برای ما مسلمان ها است.

کیایی نژاد متذکر شد: از گذشته تاکنون سیاست استکبار ایجاد تفرقه بین مسلمانان است لذا روز به روز که جلوتر می رویم باید این اتحاد، اتفاق و همبستگی بیشتر شود تا دشمن مایوس مایوس تر شود.

مدیرکل حوزه ریاست مجمع تقریب اضافه کرد:  شاید این سوال پیش آید که این دشمن تا کجا پیش می رود و چه زمانی ممکن است دست بردارد که قران کریم خود پاسخ می دهد.

وی تشریح کرد: در قرآن کریم آمده است، ای پیغمبر یهود و نصارا از تو راضی نمی شوند تا شما همرنگ آنها شوید و چون آیات قرآن کریم مربوط به زمان، عصر و نسل خاصی نیست لذا شامل حال ما نیز می شود و در آیه دیگر می فرماید آنقدر با شما می جنگند تا شما دست از دینتان بردارید و چون از دینتان دست برنمی دارید این جنگ ادامه دارد اما اگر شما استقامت به خرج دهید دشمنان نخواهند توانست.

کیایی نژاد اظهار امیدواری کرد با الهام گرفتن از آیات الهی و کلمات رسول گرامی اسلام بتوانیم این مسیر را صحیح ادامه دهیم و دشمن مایوس را مایوس تر کنیم.
https://taghribnews.com/vdcauinu049no01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی