تاریخ انتشار۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 110993

امروز بازار کرمانشاه تعطیل بود/ تظاهرات مردمی علیه فیلم موهن

صبح امروز در کنار تظاهرات اعتراضی مردم کرمانشاه علیه فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص)، بازاریان این شهر نیز کسب و کار را تعطیل کردند.
امروز بازار کرمانشاه تعطیل بود/ تظاهرات مردمی علیه فیلم موهن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا)، ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) اقشار مختلف مردم کرمانشاه در واکنش به فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص) تظاهرات اعتراضی خود را طبق اعلام قبلی برگزار کردند.

تظاهرکنندگان شیعه و اهل سنت کرمانشاهی که حرکت خود را از چهارراه مدرس شهر کرمانشاه آغاز کرده بودند، با سردادن شعارهایی همچون "لبیک یا رسول الله"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" مسیر را به سمت مسجد جامع و میدان آزادی ادامه دادند.

این راهپیمایی با حضور مسئولان و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی استان، طلاب و روحانیون، دانشگاهیان، خانواده‌های معظم شهدا، دانش آموزان، اقلیت‌های مذهبی و برادران و خواهران اهل سنت برگزار شد.

در این تظاهرات اعتراضی، اصناف و بازاریان کرمانشاهی نیز مردم را همراهی کردند.

بازاریان و اصناف که در اعتراض به فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص)، مغازه‌های خود را از ساعت هشت صبح امروز تعطیل کرده بودند، با پیوستن به خیل مردم کرمانشاه، اقدامات آمریکایی و صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

دیروز هم بازاریان شهرستان‌های پاوه، اسلام‌آباد غرب و گیلانغرب، بازارها را تعطیل کرده بودند. مردم بخش ماهیدشت هم روز گذشته با برپایی تجمع اعتراض‌آمیز، هتک حرمت رسول الله (ص) را محکوم کرده و خواستار اتحاد مسلمانان جهان در برخورد با اهانت‌کنندگان و حامیان آنان شدند.
https://taghribnews.com/vdcaown6e49n6o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی