تاریخ انتشار۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 298491
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد:

وحدت امت اسلام توطئه های آمریکایی - صهیونیستی را علیه مقدسات جهان اسلام خنثی می کند

تنا - استان آذربایجان غربی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد گفت: ممالک اسلامی در خصوص به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل از سوی رئیس جمهوری آمریکا، اقدام دیپلماسی انجام دهند.
وحدت امت اسلام توطئه های آمریکایی - صهیونیستی را علیه مقدسات جهان اسلام خنثی می کند
حیدرعلی پوراحمدی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: دول اسلامی از سفرای خود بخواهند تا آمریکا را وادار به عقب نشینی از تصمیم خود کند.

وی با بیان اینکه تصمیم اخیر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به طور کامل پرده از چهره حقیقی و سیاه واشنگتن کنار زد، تصریح کرد: صرف محکومیت مسلمانان کفایت نمی کند بلکه باید اقدام عملی انجام دهند تا آمریکا چنین اشتباهاتی را مرتکب نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد با ذکر اینکه بی تردید نقشه دشمنان در اجرای این طرح نیز با هوشیاری جهان اسلام شکست می خورد، تصریح کرد: وحدت امت اسلام و بیداری آزادیخواهان جهان توطئه های آمریکایی - صهیونیستی و حامیان آنها را علیه مقدسات جهان اسلام خنثی می کند.

پوراحمدی یادآور شد: اقدام جنایتکارانه رئیس جمهوری آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی روند نابودی و سقوط این دولت نامشروع را شتاب خواهد بخشید.

وی متذکر شد: قدس متعلق به همه بشریت است و جهان اسلام با قاطعیت از آن حراست می کند و دنیا باید بداند که مسلمانان با تصمیم سخیفانه رئیس جمهوری آمریکا به شدت مخالف هستند.
https://taghribnews.com/vdcaoanu649noy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی