تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 180554
دبيرکل جنبش گروههاي اهل حق

داعش تا چند ماه ديگر نابود خواهد شد

شيخ قيس خزعلي : حرفهاي مقامات آمريکايي فقط خطاب به ملت آمريکاست و حناي آمريکايي ها ديگر براي ملت عراق رنگي ندارد و نبرد آينده نيز در استان صلاح الدين و براي انتقام گرفتن از خون شهداي اسپايکر خواهد بود.
داعش تا چند ماه ديگر نابود خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پايگاه خبري سومريه نيوز عراق دبيرکل جنبش « گروههاي اهل حق » در عراق با اعلام اينکه گروهک تروريستي داعش تا چند ماه ديگر در اين کشور نابود خواهد شد گفت : کمکهاي آمريکا به اين گروه در شهر مقداديه استان دياله باعث شد آزادسازي اين شهر به تأخير بيافتد. 

شيخ قيس خزعلي گفت نبرد آينده نبرد « انتقام خون شهداي پايگاه اسپايکر » خواهد بود. 
وي در نشست خبري در استان دياله گفت :« فرزندان مقاومت اسلامي و نيروهاي مسلح عراق توانستند مناطقي را آزاد کنند و به آنها وارد شوند که آمريکا از سال ۲۰۰۳ ميلادي نتوانسته بود وارد اين مناطق شود که منطقه جرف الصخر از جمله آنهاست.» 

خزعلي گفت داعش تا چند ماه ديگر نابود خواهد شد اما دولت آمريکا مي خواهد چند سال نابودي داعش را طول بدهد. 

وي افزود چند فروند هواپيماي آمريکايي براي نخستين بار به داعش در مقداديه از طريق هوا کمک رساني کردند و مسئولان محلي و شاهدان نيز تأييد کردند آمريکايي ها کمکهاي خود را از طريق هوايي براي داعشي ها پرتاب کردند. 
دبيرکل جنبش « گروههاي اهل حق » افزود اين کمک باعث شد تعيين تکليف نبرد مقداديه دو روز به تأخير بيافتد. 

خزعلي گفت: حرفهاي مقامات آمريکايي فقط خطاب به ملت آمريکاست و حناي آمريکايي ها ديگر براي ملت عراق رنگي ندارد و نبرد آينده نيز در استان صلاح الدين و براي انتقام گرفتن از خون شهداي اسپايکر خواهد بود . 

هادي العامري دبير کل سازمان بدر نيز دو روز قبل تأييد کرده بود استان دياله امن شده است. 

آيت الله سيستاني از مراجع نيز بر لزوم اهتمام شديد به اموال مردم تأکيد کرده است.
https://taghribnews.com/vdcamwn6y49nam1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی