>> حملات هوایی به تنهایی نمی‌تواند داعش را نابود کند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 169953
وزیر خارجه سوریه:

حملات هوایی به تنهایی نمی‌تواند داعش را نابود کند

وزیر خارجه سوریه با تاكید بر لزوم هماهنگی با دولت سوریه برای حمله به مواضع داعش، اظهار داشت: حملات هوایی به تنهایی نمی‌تواند داعش را نابود کند.
حملات هوایی به تنهایی نمی‌تواند داعش را نابود کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ولید المعلم" در گفتگو با شبكه المیادین با بیان این كه نابودی داعش با هماهنگی همه طرف ها امكان پذیر خواهد بود، خاطرنشان كرد: حملات هوایی به تنهایی نمی‌تواند داعش را نابود کند و باید برای رسیدن به این هدف هماهنگی صورت بگیرد و هرگونه تلاشی برای هدف قرار دادن تروریست‌ها باید  عدم آسیب رساندن به بی‌گناهان را نيز مد نظر قرار داد.

وزیر خارجه سوریه با تأکید بر اینکه هماهنگی امنیتی با ائتلاف بین‌المللی علیه داعش وجود ندارد افزود: ما از طریق نماینده دائم خود در نیویورک و به واسطه نماینده آمریکایی و سپس از طریق وزیر خارجه عراق، به حملات آمریکا و ائتلاف بر مناطق مورد سلطه داعش و النصره آگاهی یافته‌ایم و اعلام کرده‌ایم که با هر تلاشی برای مبارزه با تروریسم در راستای قطعنامه ۲۱۷۹ شورای امنیتی موافق هستیم.

وزیر خارجه سوریه در پایان با انتقاد از اظهارات بان كی مون دبيركل سازمان ملل متحد پيرامون حمله ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سلطه دولت، گفت: از اولین وظایف دبیرکل این است که از حاکمیت دولت‌ها دفاع کند.
https://taghribnews.com/vdcamon6e49nio1.k5k4.html
مرجع : المیادین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی