تاریخ انتشار۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 176054
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تفکر کفرآمیز تکفیری باید کنترل و نابود شود/آیین های مردم کردستان در ماه ربیع الاول سدی مستحکم در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر هم افزایی و مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان در خصوص تقویت برنامه های هفته وحدت و ایام ماه ربیع الاول در استان تأکید کرد.
تفکر کفرآمیز تکفیری باید کنترل و نابود شود/آیین های مردم کردستان در ماه ربیع الاول سدی مستحکم در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، حجت ‌الاسلام "سیدمحمدحسینی شاهرودی" یکشنبه شب در نشست هماهنگی برنامه‌ های هفته وحدت استان در سنندج اظهار داشت: تفکر کفرآمیز تکفیری سلاح اصلی دشمنان برای ضربه به اسلام است و باید همه مسلمانان در این خصوص بصیرت و هوشیاری خود را حفظ نمایند.

وی افزود: ارادت و محبت مردم کردستان به رسول الله(ص) منحصر به فرد بوده و آیین های خاص مردم این خطه از میهن اسلامی باید به نسل های آتی منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: برپایی جشن های ماه ربیع الاول در کردستان به عنوان سدی مستحکم در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان و عاملی برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی قلمداد می شود و هر سال باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهرودی افزود: دشمنان از صد اسلام تاکنون همواره با مکر و حیله و با پشتیبانی از روحیه استکباری خویش درصدد تضعیف باورهای اعتقادی مسلمانان بوده اند و در این مسیر نیز همواره کوشیده اند تا مسلمانان را به جان همدیگر بیاندازند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: تفکر کفر آمیز تکفیری دست ساخته جبهه استکبار و برای ضربه زدن به وجهه صلح طلب مسلمانان بوده و تنها راه مقابله با این توطئه در تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: سال گذشته برای نخستین بار شاهد تشکیل ستاد استانی ویژه برنامه های هفته وحدت بودیم که عملکرد و نتایج خوبی را داشت و انتظار می رود این ستاد نیز امسال در سطح استای و شهرستانی تشکیل شود و با هم افزایی دستگاه های اجرایی شاهد برپایی هرچه باشکوه تر برنامه های این هفته باشیم.
https://taghribnews.com/vdcamin6y49n0w1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی