>> وحدت، مهمترين ابزار مسلمانان در مقابل توطئه های استبدادی دشمنان است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 197051
امام جمعه اهل سنت تازه یاب(مانه و مسلقان):

وحدت، مهمترين ابزار مسلمانان در مقابل توطئه های استبدادی دشمنان است

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: دشمنان اسلام در حال حاضر وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند تا این وحدت عظیم را به تفرقه تبدیل کنند و از این جهت در این برهه از زمان، تقویت و حفظ وحدت مسلمانان از همیشه لازم تر و مهمتر است.
وحدت، مهمترين ابزار مسلمانان در مقابل توطئه های استبدادی دشمنان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان درخطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در قرآن خطاب به مسلمانان ذکر شده با هم نزاع نکنید که آبروی شما می‌رود و دشمنان بر شما چیره می‌شوند، لذا باید دنیای اسلام با هم متحد باشند و امروز نیازهای جامعه اسلامی این را می طلبد که مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند. 

آخوند خوش نظر، مهمترین رسالت علمای تشیع و اهل سنت را اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقوله وحدت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیون شیعه و سنی وظیفه دارند در مقوله گسترش و حفظ وحدت، رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرایی و عملی کنند تا همواره از آسیب های منافقان و کفار در امان باشند.

وي بيان داشت: چنانچه خواهان شکوفایی و اهتزاز پرچم صمیمیت، محبت، عزت و خشنودی خداوند و رسولش هستیم،(وحدت كلمه) تنها راه نجات مسلمانان و دین اسلام از چنگال مستکبران است. 

وي همچنين خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند متعال در قرآن فرموده است، هرانسانی که ذره ای عمل صالح و یا ناصالح انجام دهد پاداش و یا جزای آن را می بیند، و در این میان خداوند اعمال انسان ها را توسط ملائک ثبت می نماید و درآن دنیا با توجه به عملکرد انسان ها، پاداش و یا عذاب داده می شود. 

امام جمعه اهل سنت تازه ياب اضافه کرد: از میان علل و عواملی که موجب از دست رفتن تمامی فرصت ها می شود، مرگ را می توان بزرگترین عامل دانست، پس از مرگ، تنها اعمال صالحی که هرکس پیش از مرگ انجام داده باقی می ماند، بنابراین تا زمانی که بشر فرصت ذخیره سازی اعمال صالح وکارهای خیر را در این دنیا دارد، باید نهایت استفاده را کند و در آخرت پشیمان و اندوهگین نباشد. 



 
 
https://taghribnews.com/vdcam0n6649now1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی