تاریخ انتشار۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 189339
اندیشمند فلسطینی در گفتگو با تقریب:

رژیم های عربی فلسطین را رهاكرده اند/ثروتهای كشورهای عربی درمسیر نادرست استفاده می شود

تنا – فلسطین اشغالی
كارشناس مسائل خاورمیانه درگفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، با انتقاد ازمواضع كشورهای عربی درقبال جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین تاكید كرد: ثروت كشورهای عربی در مسیر درست استفاده نمی شود.
رژیم های عربی فلسطین را رهاكرده اند/ثروتهای كشورهای عربی درمسیر نادرست استفاده می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حسن عبدو" با اشاره به مشكلات و چالشهای منطقه ای، اظهار داشت: رژیم های عربی از مقابله با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی دست كشیده و مسئله فلسطین و تهدیدات اسرائیل را رها كرده اند.
 
وی افزود: آنها با هرگونه كمك مادی، نظامی و...به ملت فلسطین مخالفت می كنند و هیچ اقدامی برای تهدید تل آویو انجام نمی دهند.
 
حسن عبدو در ادامه افزود: برخی كشورهای حوزه خلیج فارس درمقابله با نیروهای فعال مقاومت، با طرح اسرائیل همراستا هستند لذا تنها نیروهای مردمی مثل حزب الله لبنان و جنبش های حماس و جهاد اسلامی در سرزمینهای اشغالی به مقابله با رژیم صهیونیستی برخاسته و كشورهایی مثل ایران و سوریه از این نیروها حمایت می كنند.
 
وی در ادامه با انتقاد ازمواضع عربستان درقبال مسائل مختلف منطقه، خاطرنشان كرد: اموال و نفت سعودی در راههای نادرست استفاده می شود؛ این اموال به جای این كه در راستای منافع امت اسلام بهره گرفته شود در جهت ایجاد شكاف در بین امت عربی و اسلامی به كار بسته می شود.
 
وی افزود: اوضاع كشورهایی مثل عراق،‌سوریه، مصر و یمن شاهدی بر این مدعاست كه ناشی از اشتباهات استراتژیك رژیم های عربی است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcaeon6o49nae1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی