تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 296574
فرماندار بوکان:

​استعمار تخم عدم تساهل و تسامح را در دنیای اسلام می‌کارد

فرماندار بوکان گفت: استعمار تخم ناپاک عدم تساهل و تسامح، جاهلیت و دشمنی را در دنیای اسلام می‌کارد.
​استعمار تخم عدم تساهل و تسامح را در دنیای اسلام می‌کارد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، جمال خسروی در مراسم یادواره سرداران و شهدای شهرستان بوکان اظهار داشت: تمام مسلمانان باید به هوش باشند و غفلت نکنند تا غافلگیرانه در دام استکبار و استعمار نیفتند.

وی افزود: نظام استکبار درصدد ویران کردن وحدت بین مسلمانان هستند لذا همه به نوعی مسئول هستیم و بسیج به طور قطع می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

فرماندار بوکان با بیان اینکه ترویج و نشر تفکر بسیج کشور را در برابر تهدیدات و توطئه های دشمن بیمه می کند، افزود: بسیج نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی بوده و دشمن همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ضربه خورده است.

خسروی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) به ستم و ظلم و جاهلیت پایان داد و همدلی آفرید و مسلمانان در محضر پیامبر اسلام شیعه و سنی نداشتند، خاطرنشان کرد: همه باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم تا اختلافات فرقه‌ای انسان‌ها را به جان همدیگر بیندازد.

وی تاکید کرد: شهدا الگوی ما هستند و باید راه شهدا را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه بوکان هم در این مراسم شکست داعش را تبریک گفت و افزود: حضور فیزیکی داعش با تفکر بسیجی از بین رفت اما هنوز افکار آن‌ها که برگرفته از اندیشه های آمریکایی، صهیونیستی و وهابی است باقی است که باید هوشیار باشیم و این افکار را از بین ببریم.

سرهنگ طالب رحیمی اظهار داشت: نابودی داعش نتیجه اتحاد تک تک مردم ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه گفت: بسیج نیروی کارآمد در تمام میدان‌های ماموریت انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سازندگی و ... وارد میدان شده و حضور فعال دارد.
 
https://taghribnews.com/vdca0inuy49nom1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی