تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 183975
پاتریک گریگوریوس سوم لحام؛

جهان برای برخورد با داعش منتظر جنایات بیشتری است؟

سراسقف مسیحیان رم کاتولیک در مشرق زمین (سوریه، لبنان و فلسطین) با صدور بیانیه ای، جنایت وحشیانه داعش ضد آشوری ها در شمال شرق سوریه را محکوم و این پرسش را مطرح کرد که آیا جهان منتظر دلایل دیگری است تا برای متوقف کردن این جنایات ضد بشری اقدام کند؟
جهان برای برخورد با داعش منتظر جنایات بیشتری است؟


به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)پاتریک گریگوریوس سوم لحام، با ابراز نگرانی از گسترش جنایات گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش، افزود: اکنون این جنایات وحشیانه برنامه ریزی شده شامل کلیسای تل هرمز و ساکنان روستاهای آشوری در شمال شرق سوریه شده است.

در این بیانیه آمده است: آنها کلیسای تل هرمز را آتش زدند و تخریب کردند؛ چندی آشوری را کشتند و شماری بی گناه را ربودند؛ آیا جهان برای متوقف کردن این جنایات وحشیانه و اتخاذ تصمیمی قاطع و واقعی منتظر دلایل دیگری است؟

سراسقف مسیحیان رم کاتولیک در مشرق زمین خاطرنشان کرده، آیا وقت آن نرسیده است تا جلوی این جنایتکاران ضد بشری که سنگ و انسان را نابود می کنند، گرفته شود.

گریگوریس سوم اللحام در پایان بیانیه، با آشوری های روستاهای شمال شرق سوریه که هدف تهاجم وحشیانه داعش قرار گرفته اند، ابراز همدردی و همبستگی کرده است.

رسانه ها صبح دوشنبه از ربوده شدن دستکم ۹۰ آشوری مسیحی ساکن دو روستای تل شامیرام و تل هرمز در اطراف شهرک تل تمر در شمال شرق سوریه به دست عناصر مسلح داعش خبر داده اند.
گزارش شده که اطراف شهرک تل تمر، صحنه درگیری های شدید بین نیروهای حمایت مردمی کرد و عناصر مسلح داعش است.
https://taghribnews.com/vdca0en6m49nao1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی