تاریخ انتشار۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 76297

«ایران، جهانی در یک مرز»؛ روایت تصویری از زیبایی‌های ایران در کانادا

نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «ایران؛ جهانی در یک مرز» از روز پنج شنبه ۲۴ آذر تا ۷ دی ماه۱۳۹۰ در محل کتابخانه مرکزی شهر اتاوا پایتخت کانادا برقرار است.
به گزارش تقریب(تنا)،
به دلیل موقعیت ویژه کتابخانه مرکزی اتاوا به عنوان یکی از پرجنب و جوش ترین، پرترددترین و پویاترین مراکز فرهنگی در پایتخت کانادا و در راستای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایران به طیف وسیع مراجعه کنندگان به این مرکز علمی فرهنگی، نمایشگاه«ایران؛ جهانی در یک مرز» به همت رایزنی فرهنگی ایران در کانادا برنامه ریزی و اجرا شده است.

در این مجموعه تعداد ۲۵ عکس نفیس و پوستر با نگاه ویژه به تنوع اقلیمی، قومی و گستره و گوناگونی منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی سرزمین پهناور ایران گردآوری و در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شده است.

«ایران؛ جهانی در یک مرز» با انتخاب مجموعه‌ای از شاخص‌ترین چشم اندازها، زیبایی‌ها و تنوع وسیع موجود در ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، تلاش دارد به معرفی حقایق و ظرفیت‌های گسترده ایران در مقابل سیاه‌نمایی‌ها، تبلیغات سوء و مغرضانه رسانه‌های استکباری بپردازد.

این نمایشگاه با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است و نظرات منعکس شده در دفتر یادبود نمایشگاه نشان از تأثیرگذاری مناسب آن بر طیف‌های گوناگون مخاطبان داشته است.


https://taghribnews.com/vdca0un0.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی