تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۸:۴۹
کد مطلب : 73820

ادامه حمایت فلسطینیان از سوریه

تنا – دمشق
گروههای مقاومت فلسطینی دیگر بار حمایت خود را از سوریه در برابر تحریم ها و توطئه های غربی صهیونیستی اعلام داشتند.
ادامه حمایت فلسطینیان از سوریه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب در سوریه، "خالد عبدالمجید" دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین این موضوع را در همایش جوانان فلسطینی برای اعلام وفاداری به سوریه که در مرکز فرهنگی اردوگاه "یرموک" برگزار شد، بیان کرد.
عبدالمجید گفت: این همایش برای اعلام همبستگی با سوریه در برابر تصمیم ها و مجازات های ظالمانه اتحادیه عرب برگزار شده و ما این مجازات ها را محکوم می کنیم.
به گفته این شخصیت فلسطینی، هدف از اقدام اتحادیه، بین المللی کردن بحران سوریه برای خدمت به طرح های آمریکایی، غربی، صهیونیستی است که زمینه را برای سلطه آمریکا بر منطقه فراهم می کند.
عبدالمجید یادآور شد: مردم فلسطین در کنار جمهوری اسلامی ایران بوده و تهدیدهای آمریکا علیه این کشور را محکوم می نمایند. همچنین این مردم، وفادار به محور مقاومت ضد آمریکایی و ضد طرح خاورمیانه جدید باقی خواهند ماند.
پس از آن "عبدالکریم شرقی" رییس جمعیت دوستی ایران فلسطین بر حمایت جوانان فلسطینی از سوریه در برابر توطئه های خارجی تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از موضع اتحادیه عرب و حکومت خودگردان فلسطین در زمینه تایید مجازات علیه سوریه انتقاد کرد.
شرقی همچنین نقش جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمایت از مقاومت در منطقه به ویژه مقاومت فلسطین و سوریه در برابر تحریم ها را ستود.
این همایش توسط پارلمان جوانان فلسطین، جمعیت دوستی ایران فلسطین، موسسه فرهنگ و توسعه الفضل، سازمان های جوانان گروههای فلسطینی، تجمع جوانان بازگشت و شماری از نهادها و فعالان فلسطینی برگزار شد.
https://taghribnews.com/vdcjyoea.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی