تاریخ انتشار۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 89094

برگزاری هفتمين اجلاس جهانی حلال درکوالالامپور/مالزی آماده همکاری برای توسعه حلال

هفتمين اجلاس جهانی صنعت حلال، روز، چهاردهم فروردين‌ماه، در كوالالامپور، پايتخت مالزی، با حضور کشور های مختلف آغاز به كار كرد و امروز پايان می‌يابد.
برگزاری هفتمين اجلاس جهانی حلال درکوالالامپور/مالزی آماده همکاری برای توسعه حلال
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از برناما، هفتمين دوره اجلاس جهانی صنعت حلال(WHF) با عنوان "الهام، ابتكار و سرمايه‌‌گذاری"با حضور نمايندگانی از سراسر جهان در حال برگزاری است و شركت‌كنندگان ضمن بررسی روش‌های گسترش تعاملات تجاری بين شركت‌های توليد‌كننده محصولات حلال، به تبادل تجربيات می‌پردازند. 

در اين اجلاس، علاوه بر نمايش محصولات حلال و جديدترين فناوری‌های شركت‌های توليدكننده محصولات مطابق با شريعت اسلامی، نمايندگان كشورهای مختلف در همايش "افق‌های پيش‌ رو برای مصرف‌كنندگان حلال" نيز حضور پيدا می‌كنند.

همچنين، نهمين نمايشگاه بين‌المللی محصولات حلال مالزی(MIHAS) نيز از ۱۶ تا ۱۹ فروردين‌ماه به همت وزارت تجارت خارجی و صنعت مالزی و نيز اجلاس جهانی پژوهش‌های حلال روزهای شانزدهم و هفدهم فروردين‌ماه در كوالالامپور برگزار خواهد شد.

آمادگی مالزی برای توسعه صنعت حلال
"محی الدین یاسین" معاون نخست وزیر مالزی در مراسم افتتاحیه این اجلاس گفت: مالزی آماده همکاری با همه کشور های جهان در زمینه اکوسیستم حلال و استفاده از توانایی بازرگانی برای رونق بازار حلال در سطح جهان است.

وی افزود: نباید توسعه صنعت حلال در حد کنونی متوقف شود زیرا مصرف کنندگان خدمات حلال دائما در حال تغییر هستند بنابراین ما نیز دائما نیازمند تغییرات و تحولات گسترده در این عرصه هستیم.
https://taghribnews.com/vdcjxyeo.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی