تاریخ انتشار۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 188131

ظریف در دیدار با نخست وزیر پاکستان /بیگانگان درموضوع یمن دخالت نکنند

وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه با نخست وزیر پاکستان دیدار و با وی در خصوص مهم ترین موضوعات مربوط به روابط دوجانبه و نیز مسایل منطقه ای و جهان ازجمله تحولات خاورمیانه گفت وگو کرد.
ظریف در دیدار با نخست وزیر پاکستان /بیگانگان درموضوع یمن دخالت نکنند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) محمد جواد ظریف که در اسلام آباد بسر می برد در دیدار با محمد نواز شریف بر ضرورت کمک به حل مسایل و بحران های جاری در منطقه به ویژه بحران انسانی ناشی از حملات هوایی به یمن تاکیدکرد و خواستار دخالت نکردن کشورها درحمله به یمن شد.

طرفین در این دیدار بر ضرورت تقویت همکاری های منطقه ای برای حل صلح آمیز مسایل و مشکلات جاری در منطقه و جهان اسلام آباد تاکید کردند.

ظریف و نواز شریف همچنین خواستار تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در زمینه های گوناگون به ویژه در زمینه های تجاری و اقتصادی شدند.

وزیر خارجه ایران شب گذشته نیز با سرتاج عزیز مشاور عالی نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی دیدار کرد. دیدار با ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان، رضا ربانی رییس مجلس سنا، اسحاق دار وزیر امور اقتصاد و دارایی و سردار ایاز صادق رییس مجلس ملی این کشور از برنامه های امروز ظریف در اسلام آباد است.

 
https://taghribnews.com/vdcjtoevvuqeovz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی