تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 96203

چهارمین نمایشگاه و همایش بین المللی انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی

چهارمین نمایشگاه و همایش بین المللی انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی طی روز های ۶ الی ۹ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
چهارمین نمایشگاه و همایش بین المللی انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، در حال حاضر دنیا با دو بحران بزرگ در زمینه انرژی روبرو است، یكی آلودگی محیط زیست بر اثر تولید و مصرف انرژی و دیگری پایان‌پذیر بودن سوخت‌های فسیلی. برای رویارویی با این دو مشكل، دو راه حل اصلی طی چند دهه گذشته مورد استفاده قرار گرفته است: بهینه سازی در تولید و مصرف انرژی و توجه به منابع تجدیدپذیر انرژی.

اغلب كشورهای جهان به مدیریت مصرف انرژی به عنوان یك منبع جدید انرژی می‌نگرند كه اعمال صحیح آن منجر به شكوفایی اقتصاد و ایجاد فرهنگ مصرف منطقی خواهد شد. لذا برپایی نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی در این راستا، زمینه ساز پاسخگویی به نیازهای توسعه مدیریت انرژی در كشور بوده و بستر مناسب حركت به سمت اصلاح الگوی مصرف و استفاده از فناوری‌های نوین تولید انرژی و كاهش مصرف انرژی از طریق بهینه سازی و صرفه‌جویی را فراهم می‌نماید.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژیهای تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (IECREE۲۰۱۲) نمایشگاهی است راهبردی در زمینه فن‌آوری‌های انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، صرفه‌جویی و بهره‌وری انرژی و محصولات و خدمات مربوط به آنها. این نمایشگاه رخدادی است بسیار مهم كه هدف آن ارتقای كارایی استفاده از انرژی است. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های انرژی به نمایش درخواهد آمد.

تمركز نمایشگاه بر كشورهای آسیای شرقی، كشورهای اروپای غربی و همچنین كشورهای خاورمیانه خواهد بود و هر ساله شركت‌های بسیاری را از ایران و سایر نقاط جهان گردهم می کند. این نمایشگاه فرصتی ایده‌آل را برای شركت‌های خارجی در جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در ایران فراهم می‌آورد. همچنین این آوردگاه تجاری زمینه و فضای موفق و مناسبی است برای تبادل اطلاعات و تجارب بین كشورهای شركت كننده.

با عنایت به موارد فوق چهارمین نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و تكنولوژیهای روز دنیا در زمینه‌های فوق برنامه‌ریزی شده و همزمان با برپایی نمایشگاه همایش جانبی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی نیز برگزار خواهد شد. در همایش جانبی علاوه بر ارائه سخنرانی های کلیدی و تخصصی، تعدادی كارگاه آموزشی با استفاده از مدرسین داخلی و خارجی نیز برگزار می شود كه هدف آنها ارتقاء سطح دانش فنی شركت كنندگان خواهد بود.

حضور و مشاركت در این نمایشگاه زمینه‌های پاسخگویی به نیازهای انرژی را از طریق استفاده صحیح از پتانسیل‌های موجود در كشور و ایجاد فضای مناسب همکاری با شرکتها و نهادهای بین المللی فراهم می‌آورد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت نیرو، وزارت نفت، سازمان انرژی های نوایران، سازمان بهره وری انرژی ایران و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار می شود.
https://taghribnews.com/vdcjt8eh.uqemyzsffu.html
مرجع : iecree
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی