>> اختلافات مذهبی سبب شده است تا استکبار غاصب جرأت مسلمان کُشی در غزه را پیدا کند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 165488
مولوي حبيب الرحمن مطهری مدير مدرسه احناف خواف:

اختلافات مذهبی سبب شده است تا استکبار غاصب جرأت مسلمان کُشی در غزه را پیدا کند

فاصله گرفتن از مبانی دینی باعث شده است که افراط گرایان و تندروها جای پایی در کشورهای اسلامی باز کنند.
اختلافات مذهبی سبب شده است تا استکبار غاصب جرأت مسلمان کُشی در غزه را پیدا کند
به گزارش روابط عمومی دفتر امور اهل سنت استان های خراسان، مولوی مطهری با بیان اینکه امروز مصائب امت اسلامی زیاد شده است، افزود: از زمانی كه امت اسلامی به وظایف خود عمل نكرد فتنه و فساد بر آنها سرازیر شد. آن زمان كه مسلمانان می بایست داعی الی الله و داعی به مکارم اخلاق می بودند، آن را زیر پا گذاشتند و به وظیفه خود عمل نکردند، دیگران داعی شدند و ما را به طرف فرهنگ خود سوق دادند.

مدیر مدرسه احناف خواف در زمینه حالات امروز امت اسلام اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که بر مردم مظلوم فلسطین چه می گذرد. زن ها و کودکان و بطور کلی افراد بی گناه تکه پاره می شوند. مساجد، منازل ،مدارس و بیمارستان ها تخریب می شوند. اما متأسفانه بعضی از کشورهای اسلامی و سازمان های بین الملل در مقابل این جنایات وحشیانه سکوت کرده اند.

وی تصریح كرد: نباید فراموش کرد که یهود و صهیونیست همیشه دشمن اسلام بوده و ضربه خود را بر مسلمانان وارد می کند. از طرفی امروز چون دنیای اسلام درگیر اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای خود هستند، صهیونیست جرأت بیشتری بر مسلمان کشی پیدا کرده است.

مولوی مطهری خاطر نشان كرد: اهل سنت و جماعت مخالف این چنین مسائلی است. اهل سنت و جماعت معتقد به وحدت، اخوت و برادری هستند. ما اهل سنت عرض می کنیم که باید امت اسلام و به خصوص شیعه و سنی با یكدیگر وحدت داشته باشند.
https://taghribnews.com/vdcjoievouqemxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی