تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 121765
رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شیعه و سنی دو بازوی اسلام هستند

رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان، شیعه و سنی را دو بازوی اسلام دانست و بر لزوم توافق علمای مسلمان برای مقابله با تفکرات افراطی تأکید کرد.
شیعه و سنی دو بازوی اسلام هستند
"علامه امین شهیدی"، رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: هدف از برگزاری هفته وحدت نمایان کردن اشتراکات شیعه و سنی و متحد شدن مسلمانان علیه دشمنان اسلام است.

وی افزود: اعتقادات فرقه‌های اسلامی در بیش از ۹۷ درصد موارد با هم همخوانی دارد در حالی که این فرقه‌ها فقط در ۳ درصد موارد با هم دچار اختلاف هستند اما متأسفانه دشمنان اسلام با استفاده از همین ۳ درصد اختلاف به ترویج فرقه گرایی پرداخته و سعی دارند با این حربه بر مسلمانان مسلط شوند.

علامه شهیدی تأکید کرد: امت واحد اسلامی یعنی کسانی که حضرت محمد (ص) را به عنوان آخرین پیامبر خدا قبول دارند و از اهل بیت (ع) و صحابه پیامبر (ص) پیروی می‌کنند.

به گفته رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان، قدرت‌های غربی سعی دارند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به اهداف مذموم و ناپاک خود دست یابند اما مسلمانان اجازه نمی‌دهند آنان در هدف خود پیروز شوند.

علامه امین شهیدی بیان کرد: امام خمینی (ره) برای رفع اختلاف بین مسلمانان درباره تولد پیامبر (ص)، بزرگداشت "هفته وحدت" را بنیان نهاد.

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد: شیعه و سنی دو بازوی اسلام هستند و می‌توانند با هم هفته وحدت را جشن بگیرند.

https://taghribnews.com/vdcjmveviuqe8az.fsfu.html
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی