تاریخ انتشار۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 176765
وزیر اوقاف مصر:

گرایش جوانان به جریان‎های تروریستی، زنگ خطری برای کشورهای منطقه است

محمد مختار جمعه، ضمن محکوم کردن اقدامات گروه های تروریستی اعلام کرد: باید ائتلافی عربی ـ اسلامی برای نابودی تروریسم تشکیل شود.
گرایش جوانان به جریان‎های تروریستی، زنگ خطری برای کشورهای منطقه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد مختار جمعه" وزیر اوقاف مصر برای شرکت در همایش بین المللی زن، رایزنی با همتایان خود و ایجاد اتحاد بین المللی برای مبارزه با تروریست جهانی به کویت سفر کرد.

وزیر اوقاف مصر در این سفر با "یعقوب الصانع" وزیر اوقاف کویت دیدار و بر روابط متمایز و دیرینه بین دو کشور تاکید  و خاطرنشان کرد : همکاری‎هایی بین وزارت اوقاف مصر و کویت باید بیش از گذشته باشد.

وی اقدامات گروهک‎های تروریستی در کشورهای منطقه را خطری برای همه مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: کشورهای عربی و اسلامی باید برای نابودی گروهک‎های تروریستی با یکدیگر متحد شوند و ائتلافی را برای مبارزه با آنها تشکیل دهند.

محمد مختار جمعه خواستار محکومیت اقدامات جریان‎های ترویستی از سوی کشورهای عربی و اسلامی شد و تصریح کرد: رمز موفقیت در اتحاد کشورهای منطقه برای نابودی تروریست‎ها هم فکر شدن و تفاهم است.

وی گرایش جوانان به جریان‎های تروریستی را زنگ خطری برای کشورهای منطقه خواند و خاطرنشان ساخت: اگر شبهات مطرح شده از سوی جریان‎های تکفیری و تروریستی را مراکز و نهادهای اسلامی جواب ندهند جوانان بسیاری در دام آنان گرفتار می‎شوند.
https://taghribnews.com/vdcjmmeviuqeaaz.fsfu.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی