تاریخ انتشار۱۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 89445
امام جمعه سنندج:

مقابله با توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی امری واجب و همگانی است

امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری همه جانبه مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان اسلام، گفت: مقابله با توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی امری واجب و همگانی است.
مقابله با توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی امری واجب و همگانی است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا حسام الدین مجتهدی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: هدف دشمنان اسلام با انواع توطئه ها و دسیسه های شوم در راستای تسلط بر مسلمانان بوده و در این مسیر نیز با هدف قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی جوانان می خواهند برنامه های ضد اسلامی خود را محقق کنند. 

وی با تأکید بر هوشیاری همه جانبه مسلمانان در برابر توطئه ها دشمنان اسلامی، گفت: مقابله با توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی امری واجب و همگانی است و احساس مسئولیت و تلاش همه مسلمانان برای نشر آموزه های دینی در جامعه اسلامی و دفاع از هویت اسلامی و مبانی دینی باید در رأس امور قرار گیرد. 

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته از خانواده ها خواست که با نظارت و حساسیت بیشتر بر فرزندان خویش آنان را از لوث بی عفتی و بی حجابی مصون داشته و با هرگونه عامل بی عفتی در جامعه مقابله نمایند و در این مسیر با دستگاه های متولی و نیروی انتظامی به بهترین شکل همیاری نمایند. 

امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری و دقت مسلمانان در برابر توطئه‌های شوم دشمنان اسلام، گفت: اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی ندارد و دشمنان بدانند که مسلمانان هیچگاه هویت اسلامی و مبانی دینی خویش را با هیچ وعده ای معاوضه نخواهند کرد. 

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به مقوله سلامت و ضرورت ارتقای شاخص های سلامت در جامعه اسلامی اشاره کرد و هفته سلامت را به همه فعالان و خادمان این عرصه تبریک گفت. 

وی در پایان خطبه ‌های نماز جمعه این هفته از رسول الله(ص) و آل و اهل بیت ایشان و صحابه گرامشان به عنوان الگوهای عینی مسلمانان برای زندگی سالم و تعالی بخش نام برد و خواستار توجه همه مسلمانان برای عملی کردن توصیه ها و مکارم اخلاقی این بزرگواران در تمام عرصه های مختلف زندگی شد.
https://taghribnews.com/vdcjixeo.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی