تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 96195
وزیر دارایی سوریه:

تحریم ها تأثیر منفی بر زندگی مردم سوریه گذاشته است

وزیر دارایی سوریه اعلام کرد: تحریم های اقتصادی که از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه این کشور وضع شده بر زندگی روزمره مردم این کشور تأثیر بسیار منفی گذاشته است.
تحریم ها تأثیر منفی بر زندگی مردم سوریه گذاشته است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، "محمد جلیلاتی" وزیر دارایی سوریه در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم افزود: این تحریم ها بر درآمد مردم سوریه و وضع معیشتی و اقتصاد عمومی سوریه تأثیر منفی گذاشته به طوریکه موجب شده برخی از مواد و کالاهای نایاب شود و قیمت مواد اساسی که مردم سوریه به آن نیاز مبرم دارند بسیار بالا برود.

وی اشاره کرد: بحران کنونی نتیجه برخی توطئه های خارجی است که منجر به توقف فعالیت برخی از بنگاههای اقتصادی شده است بویژه بخش خصوصی که با مشکلات زیادی در زمینه تأمین منابع تولید وارداتی و در نتیجه کاهش میانگین رشد اقتصادی مواجه شده اند.

وی پیرامون اقدامات سوریه برای کاهش اثرات تحریم ها گفت: اقتصاد سوریه از تحریم ها تأثر گرفته است همچنین اقتصاد برخی از کشور های همسایه نیز از این تحریم ها متأثر شده اند اما ما اقدامات گسترده ایی برای حضور در بازار های دیگر غیر از بازار های اروپا و ایالات متحده آمریکا با همکاری کشور های دوست نظیر روسیه، چین و کشور های دیگر صورت داده ایم تا مبادلات تجاری سوریه رونق پیدا کند.
https://taghribnews.com/vdcjiveh.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی