>> امروز با وجود داعش، مسلمانان بیشتر از گذشته به همبستگی نیاز دارنداهمیت بیش از پیش راهپیمایی روز جهانی قدس | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 163859
احمد شوهانی:

امروز با وجود داعش، مسلمانان بیشتر از گذشته به همبستگی نیاز دارند/اهمیت بیش از پیش راهپیمایی روز جهانی قدس

تنا- اختصاصی
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی پیرامون نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس گفت: هدف حضرت امام(ره) از این نامگذاری این بوده که ایشان می خواسته اند اولا حساسیت قضیه قدس را کمی بیشتر نموده و ثانیا مظلومیت مردم فلسطین را بیشتر نمایان کنند، آن هم در ماهی که ماه معنویات است.
امروز با وجود داعش، مسلمانان بیشتر از گذشته به همبستگی نیاز دارند/اهمیت بیش از پیش راهپیمایی روز جهانی قدس
احمد شوهانی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) خاطرنشان کرد: با این نامگذاری شاهد انسجام و همبستگی میان مسلمانان و حتی ملت های آزاده که مسلمان نیستند، بودیم . مهم این است که افکار عمومی نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی درجریان قرار گرفته و در دفاع از ملتی که نه تنها هیچ حامی که حتی دولت هم ندارد، قیام کنند.

وی در رابطه با سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست ها افزود: خیلی از دولت ها سوای از ملت هایشان وابسته هستند. جمهوری اسلامی ایران با توجه به قانون اساسی و محتوای انقلاب، وظیفه اش دفاع از مظلومین است و این کار را تا به امروز به خوبی انجام داده است. بسیاری از دولت های مسلمان، حکامی دست نشانده دارند که منتخب کشورهای غربی هستند، این افراد کاری نمی کنند که اربابان شان یعنی آمریکا و اسرائیل را ناراحت کند. دلیل اصلی سکوت شان نیز این است که دموکراتیک نبوده و وابسته هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اهمیت برگزاری راه پیمایی امسال را بیش ازسال های قبل دانست و گفت: امروز که داعشی ها را به جان دنیای اسلام انداخته اند تا تنش ایجاد کنند، ما بیشتر از گذشته به همبستگی نیاز داریم.

وی افزود: دشمنان اسلام می خواهند کشورها و ملت های مسلمان را تضعیف کنند، علی الخصوص دولت ها و ملت هایی که یک مقدار مستقل تر هستند مثل عراق و سوریه، بنابراین تفرقه ایجاد کرده و میان شیعه و سنی درگیری ایجاد می کنند.

شوهانی در پایان تصریح کرد: راه پیمایی امسال با جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه مصادف شده، لذا می طلبد تمام ملت ها نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی و گوشه گوشه دنیا اقدام به کمک سیاسی وحمایت فکری از این ملت مظلوم نمایند.
https://taghribnews.com/vdcjitevhuqemoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی