تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 189257

تظاهرات همبستگی با اسرای فلسطینی در بروکسل

ائتلاف اروپایی حامی اسرای فلسطینی به منظور اعلام همبستگی با فلسطینیان محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده ای در بروکسل برگزار کردند.
تظاهرات همبستگی با اسرای فلسطینی در بروکسل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ائتلاف اروپایی حامی اسرای فلسطینی با همکاری اقلیت فلسطینی مقیم بلژیک و لوکزامبورگ، تظاهرات گسترده ای را مقابل پارلمان اروپا در بروکسل  برگزار کردند.
 
شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی در حمایت از اسرای فلسطینی، از پارلمان های بین المللی، سازمان ها و نهادهای حقوقی خواستند تا رژیم صهیونیستی را برای آزادی هرچه سریعتر اسرای فلسطینی به ویژه زنان، کودکان و اسرای بیمار تحت فشار قرار دهند.
 
در این تظاهرات شخصیت های برجسته ای از جمله دکتر "خالد حمد" مسئول هماهنگی ائتلاف اروپایی حامی اسرای فلسطینی و "حمدان ضمیری" نماینده اقلیت فلسطینی مقیم بلژیک و لوکزامبورگ در سخنانی به تشریح وضعیت اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی و اقدامات نژاد پرستانه این رژیم علیه آنان پرداختند.
 
سخنرانان همچنین بر ضرورت مداخله جامعه بین المللی به ویژه پارلمان اروپا و سازمان های حقوقی جهت پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjihevauqeo8z.fsfu.html
مرجع : مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی