تاریخ انتشار۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 171193

شیخ قبلان عید غدیر را به مسلمانان دنیا تبریک گفت

تنا- بیروت
نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان به مناسبت عید غدیر ضمن نامه تبریکی به مسلمانان جهان و لبنان، آنان را به وحدت و همبستگی و برپایی عدالت فراخواند.
شیخ قبلان عید غدیر را به مسلمانان دنیا تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ عبدالأمیر قبلان" نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان به مناسبت عید غدیر نامه تبریکی به مسلمانان دنیا و لبنان نوشت.

وی در این نامه  تصریح کرد: غدیر گنجینه های مبارک و شریفی دارد که می توان از آن بهره برد و باید دریابیم چگونه به دنبال حقیفتی باشیم که محمد(ص) و علی(ع) بر آن اصرار داشتند.

قبلان افزود: به همین مناسبت از همه مسلمانان می خواهیم که حکیم و عاقل و منصف باشند و در راه برپایی عدالت بین مردم گام بردارند، در صفوف خود وحدت ایجاد کنند و در راه رضای خدا و رسول او با هم متحد شوند.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلام لبنان خاطر نشان ساخت: ما باید در مسیر صاحب غدیر و در خوبی و پرهیزگاری و خیر و نیکی با هم همکاری کنیم، تعصبات و اختلافات را کنار بگذاریم، با تکفیر و افراط گرایی مبارزه کنیم و در ارتباط با یکدیگر چهره اسلام حقیقی را آشکار کنیم چرا که اسلام دین وحدت و همکاری است و از هرگونه تروریسم و تکفیر و خشونت به دور است، به گفتگو دعوت می کند و طبق اصول قران به چنگ زدن رسیمان الهی فرا می خواند.

وی در پایان مردم لبنان را به همبستگی برای حفظ لبنان و دور کردن فتنه ها از این کشور فراخواند و گفت: باید وحدت ملی خود را مستحکم کنید و همزیستی مشترک داشته باشید، در دفاع از لبنان و دور کردن خطرات از  آن با هم متحد شوید، از ارتش لبنان به عنوان منبع عزت و کرامت کشور حمایت کنید و برای افزایش ساز و برگ آن تلاش کنید و از هیچ فرصتی برای قبول کمک های ارائه شده به ارتش لبنان در مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری غافل نشوید؛ آن هم در این شرایطی که لبنان در معرض توطئه های خبیثانه بیگانگان قرار گرفته و در پی تخریب و ایجاد اختلال و آشوب و کشتار در مناطق مختلف آن هستند.
https://taghribnews.com/vdcjhvevtuqeavz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی