تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 165596

همزیستی با رژیم صهیونیستی غیر ممکن است

یکی از مقامات حماس "، اقدام شهرک نشینان را در حمله به حیات های مسجد الاقصی و همچنین بستن مسجد به روی نمازگزاران را از سوی مقامات و نظامیان صهیونیستی به شدت محکوم کرد.
همزیستی با رژیم صهیونیستی غیر ممکن است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "عزت الرشق" یکی از اعضای دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد: سرعت بخشیدن به زمان پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و آزادی قدس تضمینی برای پیروزی هایی است که مقاومت فلسطین در نوار غزه به دست آورده است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با "اسلام تایمز" خاطر نشان کرد : خون های ریخته شده ما در غزه، تعلق خاطرمان را نسبت به ذره ذره خاک سرزمینمان، فلسطین، افزوده است و مقاومتی که برای مقابله با دشمن صهیونیستی در غزه تشکیل شده است تنها بر تمسک و تمرکزمان بر حقوق ملی و اهداف سرنوشت ساز، که به هیچ کس اجازه نمی دهیم به آنان دست درازی کند، می افزاید.

وی در ادامه افزود: قلبهایمان در غزه با مجروحان، شهدا و نیروهای مقاومت است، اما ما به هیچ وجه از قدس و نه حتی از مسجد الاقصی غافل نشدیم.

"عزت الرشق" با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس هر وقت فرصت پیدا کرده از راه های مختلف به مسجد الاقصی تعرض کرده، تصریح کرد: وضعیت ما با دشمن صهیونیستی مانند صاحب خانه با دزدان است و طبق تجربه های سابق، می گوییم که باز پس گرفتن این خانه دزدیده شده از دزدان قاتل نیاز به زمان و قدرت دارد و با همراهی فلسطینیان در صدد اقدام آن هستیم و در حال حاضر هم در درجه اول به فضل و لطف الهی و سپس با کمک نیروهای مقاومت به این درک رسیدیم که زمان بازپس گرفتن قدس و آزادی آن از هر زمان گذشته بسیار نزدیکتر شده است.

عضو دفتر سیاسی حماس افزود: پیام مبارزه طلبی که فلسطینیان ساکن نوار غزه به رژیم اشغالگر قدس دادند همان پیامی بود که ساکنان کرانه باختری و به ویژه قدس به این رژیم دادند.

وی در ادامه تاکید کرد: همزیستی با رژیم اشغالگر قدس محال و غیر ممکن است و تظاهرات علیه قلع و قمع و کشتار صهیونیستها ادامه خواهد یافت و در مسجد الاقصی هم متوقف نخواهد شد.

این فرمانده جنبش حماس در پایان، اقدام شهرک نشینان را در حمله به حیات های مسجد الاقصی از طریق "باب المغاربه" که این روزها به وقوع می پیوندد و همچنین بستن مسجد به روی نمازگزاران را از سوی مقامات و نظامیان صهیونیستی به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در اشتباه است اگر گمان می کند که عناصر یگان های ویژه اش در راهها و کوچه های قدیمی منتهی به مسجد الاقصی می توانند ملت قهرمان فلسطین را از دفاع از مسجد الاقصی منصرف کنند.
https://taghribnews.com/vdcjhievmuqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی