تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 96087

رژیم صهیونیستی پیکر 65 تن از شهدای فلسطینی را تحویل می‌دهد

رژیم اشغالگر اسرائیل به وزارت امور مدنی فلسطین اعلام کرد: لیست اسامی 65 تن از شهدای فلسطینی را امروز یکشنبه 7 خردادماه به این وزارت تحویل می‌دهد.
رژیم صهیونیستی پیکر 65 تن از شهدای فلسطینی را تحویل می‌دهد
به گزارش تقریب(تنا)، "سالم خله" هماهنگ کننده مرکز بازپس‌گیری اجساد شهدای فلسطینی در این باره تصریح کرد: بر اساس اسنادهای موجود در صورتی که اسرائیل به وعده خود عمل کرده و  این شهدا را تحویل دهد، 234 جسد دیگر نزد آنها باقی می‌ماند.

 وی با اشاره به این که اسرائیل پیش از این قرار تحویل 100 تن از شهدا را نقض کرده است، توضیح داد: دو هفته پیش "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر 100 تن از 299 شهیدی را که نزد آنهاست، موافقت کرده بود که این وعده عملی نشد.


خله با هشدار به این مسئله که اسرائیل با احساسات خانواده‌های فلسطینی بازی می‌کند، گفت: اسرائیلی‌ها در ابتدا عنوان کردند پیکر 85 شهید را تحویل می‌دهند اما این عدد به 65 شهید کاهش یافت.

وی با بیان این که تحویل هر یک از این شهدا گام مهمی به سوی برطرف کردن نگرانی خانوادههای فلسطینی است که در انتظار تحویل جسد فرزندشان به سر می‌برند، تصریح کرد: فشارهای فلسطینی در این زمینه امری است که اسرائیلی را در صحنه بین‌الملل آزار میدهد.

https://taghribnews.com/vdcjayeh.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی