>> اعلام حمایت رئیس علمای صور از سخنان سید حسن نصر الله | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 73531

اعلام حمایت رئیس علمای صور از سخنان سید حسن نصر الله

تنا ـ بيروت
رئیس علمای منطقه صور در لبنان با اعلام حمایت از سخنان سید حسن نصر الله که به مناسبت عاشورای حسینی ایراد كرد، این سخنان را دلیلی آشکار بر میزان توجه دبیر کل حزب الله به وحدت دانست.
اعلام حمایت رئیس علمای صور از سخنان سید حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علامه شیخ علی یاسین با اشاره به سخنان وحدت گرایانه نصرالله، اظهار داشت:سید حسن نصرالله در سخنانش بر وحدت، عزت، امنیت و ثبات لبنان در برابر توطئه های صهیونیستی امریكایی تاكید داشت.

وی در بیانیه ای با تاكید بر لزوم تلاش برای حل مشكلات داخلی لبنان، اعلام كرد: دولت باید برای حل مشكلات معیشتی مردم خصوصا مشكل كمبود برق تلاش كند.

رئیس علمای صور در ادامه خاطرنشان كرد: مردم لبنان باید علی رغم اختلاف در نژادها و مذاهب، منافع ملی را بر منافع خود ترجیح داده و در برابر تحقق منافع استعماری كه برای پاره پاره ساختن لبنان تلاش می كند، ایستادگی كرده و از آن جلوگیری كنند.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات روسیه و چین و دیگر كشورهای مستقل برای جلوگیری از خونریزی و رسیدن به راه حل بحران سوریه، خواستار اعطای فرصت مناسب به این كشور برای ایفای نقش سازنده خود در منطقه و حمایت از مسئله فلسطین و كشورهای عربی، شد.

شیخ علی یاسین در بخش دیگری از بیانیه خود، با اشاره به درس های بزرگ عاشورا، تصریح كرد: عاشورا به ما درس مقاومت در برابر ظلم می دهد. 

https://taghribnews.com/vdcizway.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی