تاریخ انتشار۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 49691
رييس دانشكده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران :

تشكيل ائتلاف بين المللي مبارزه با تروريسم ضروری است

رييس دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران ايجاد ائتلافی بين المللی براي مبارزه با تروريسم را بسيار ضروری دانست و گفت : رسانه ها هم بايد در مورد كشورهای مدعی مبارزه با تروريسم و دموكراسی نيز افشاگری بيشتری داشته باشند.
تشكيل ائتلاف بين المللي مبارزه با تروريسم ضروری است
به گزارش خبرگزاری تقریب " تنا " ، فضل الله موسوی با حضور در كنفرانس "ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه " در سخنرانی خود با تاكید براین كه مدعیان دموكراسی و حقوق بشر خود تروریسم را در جهان گسترش می دهند اظهارداشت : كشورهای قدرتمند برای دستیابی به منافع خود از هر حربه ای استفاده می كنند و در این راستا دست به هر جنایت تروریستی می زنند. 

وی با بیان این كه كشورهای غربی و رژیم صهیونیستی احترامی برای انسانیت قائل نیستند تصریح كرد : این مدعیان دموكراسی از كشتار مردم بیگناه كشورهای اسلامی حمایت می كنند ولی اگر یك سرباز از كشورشان كشته شود جنجال تبلیغاتی بزرگی به راه می اندازند، مگر ملت بی دفاع فلسطین و دیگر كشورهای اسلامی انسان نیستند ؟ 

موسوی ادامه داد : رژیم صهیونیستی و آمریكا می خواهند ننگ اقدامات تروریستی را به گردن مردمی كه برای دفاع از وطن خود به مبارزه با تجاوزكاران پرداخته اند بیاندازند ، آیا صحیح است مسلمینی را كه برای احقاق حقوق از دست رفته خود می جنگند تروریست نامید ؟ 

وی با تاكید براین كه بسیاری از كشورهای اسلامی قربانی ترور هستند تصریح كرد : اسلام منادی صلح است اصلا كلمه اسلام به معنای تسلیم برای خدا و صلح است ،‌یك مسلمان وقتی به مسلمان دیگر سلام می كند به او می گوید صلح بر تو باد. 

رییس دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران صلح را ۲ گونه دانست و خاطرنشان كرد : صلح ظالمانه و صلح عادلانه دو قسم صلح هستند كه در صلح ظالمانه دیكتاتور هر كاری كه بخواهد می تواند انجام دهد و تمامی صداها نیز باید خاموش باشد ولی در صلح عادلانه تمامی انسان ها به حقوق خود واقف هستند وبرای دستیابی به آن تلاش می كنند.
https://taghribnews.com/vdcizqa5.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی