تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 159772

شبکه‌ های ماهواره‌ای لندن‌ نشین تریبونی برای تکفیری ‌ها هستند/زنده‌ کردن اختلافات تاریخی توطئه جدید دشمنان علیه اتحاد مسلمانان

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در خصوص گسترش نفوذ رسانه‌ ای و تبلیغاتی شبک ه‌های ماهواره‌ای وابسته به گروه‌ های تکفیری در جهان اسلام هشدار داد.
شبکه‌ های ماهواره‌ای لندن‌ نشین تریبونی برای تکفیری ‌ها هستند/زنده‌ کردن اختلافات تاریخی توطئه جدید دشمنان علیه اتحاد مسلمانان
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "حجت‌ الاسلام عبدالکریم بی آزار شیرازی" دوشنبه شب در مراسم ویژه عید مبعث و معراج رسول خاتم(ص) در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: ایجاد صلح و آشتی در بین قبایل مختلف دوران جاهلیت و سفارش همه صحابه به برادری و دوستی از جمله ویژگی‌های شخصیتی رسول‌الله(ص) بود که با تأسی از این مهم می توان عزت و اقتدار امت اسلامی را گسترش داد. 

وی افزود: پیامبر(ص) محور اصلی وحدت در بین همه مذاهب اسلامی بوده و شخصیت والای ایشان برای همه عدالت طلبان و مؤمنان الگوست. 

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: یهود و نصارا و استعمارگران همواره کوشیده ‌اند که با زنده‌ کردن اختلافات تاریخی در بین اقوام و مذاهب اسلامی زمینه را برای تفرقه ‌افکنی و نفوذ خویش در جامعه اسلامی فراهم کنند. 

حجت‌ الاسلام بی‌ آزار شیرازی افزود: هم‌ اکنون یک سری شبکه ماهواره‌ای در لندن و با حمایت دشمنان اسلام اعم از یهود و نصارا و استعمارگران برای ضربه زدن به وجهه مسلمانان در سطح جهانی شروع به کار کرده اند. 

وی افزود: این شبکه ها به تریبونی برای گروه‌های تکفیری و تندرو تبدیل شده و با زنده‌ کردن اختلافات تاریخی بین اقوام و مذاهب اسلامی سعی بر ایجاد تفرقه و تحقق اهداف شوم خویش دارند. 

وی اظهار داشت: آن ‌ها از کاه کوه می ‌سازند و به پرورش کینه‌ ها و ترویج افکار الحادی و تکفیری روی می ‌آورند و در این مسیر نیز در بین افکار شیعه ‌ها به سنی ‌هراسی پرداخته و در بین افکار سنی‌ها به شیعه‌هراسی می‌ پردازند. 

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: باید با هوشیاری و بصیرت به پررنگ‌ کردن آموزه‌های اسلامی و مبانی وحدت ‌بخش بپردازیم و از پررنگ ‌کردن فرقه‌ ها پرهیز نماییم.
https://taghribnews.com/vdciy3azrt1awy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی