تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۹:۰۶
کد مطلب : 95997

امضای يادداشت تفاهم بين دانشگاه بغداد ودانشگاه تهران

موسی جواد الموسوی رئیس دانشگاه بغداد و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران به منظور افزایش همكاری و توسعه تبادلات آموزشی و فرهنگی از طریق همكاری دوجانبه در حوزه های آموزش و پژوهش، یادداشت تفاهمی امضا کردند .
امضای يادداشت تفاهم بين دانشگاه بغداد ودانشگاه تهران
به گزارش تقریب، این حوزه همكاری بر اساس تمایل دو طرف شامل هر گونه برنامه ای خواهد بود كه توسط یكی از طرفین جهت تقویت و توسعه همكاری بین دو نهاد مطلوب و قابل اجرا تشخیص داده شود.

در صورت تامین بودجه و تایید هر یک از طرفین، مساعدات لازم، از طریق فعالیت‌ها یا برنامه‌هایی از جمله: فعالیتهای پژوهشی مشترك (شامل مبادله اعضای هیات علمی و دانشجویان پژوهشگر)، شركت در سمینارها و نشست‌های آموزشی، مبادله مطالب آموزشی و سایر اطلاعات، برنامه‌های آموزشی تخصصی كوتاه مدت، تبادل دانشجویان و ... صورت خواهد پذیرفت.

انتشار مالكیت معنوی ایجاد شده توسط طرفین شركت كننده در اجرای این یاداشت تفاهم توسط سیاست‌های اجرایی دانشگاه مربوطه و اصول زیر هدایت خواهد شد.

طرفین شركت كننده به منظور تسهیل اجرای فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این یادداشت تفاهم و تعیین اقدامات مناسبی كه قرار است با توجه به مالكیت معنوی اتخاذ شود، مالكیت معنوی را برای طرف دیگر آشكار خواهند ساخت .

این یادداشت تفاهم برای یك دوره ۵ ساله در صورت موجود بودن بودجه اعتبار خواهد داشت و هر نوع تغییر و یا اصلاح این یادداشت تفاهم نیاز به تایید مكتوب مدیر پروژه هر یك از طرفین قرار داد دارد و بر اساس آن الحاقات افزوده خواهد شد. 

بعد از اتمام دوره ۵ ساله یادداشت تفاهم با رضایت دو جانبه قابل تمدید است.

هر یك از طرفین حق فسخ این یادداشت تفاهم را بر اساس ارسال یادداشت مكتوب شش ماه قبل از انقضا به طرف دیگر برای خود محفوظ دارد.
 
این یادداشت تفاهم پس از امضای طرفین قابل اجرا است.


https://taghribnews.com/vdciy3a3.t1aw32bcct.html
مرجع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی