تاریخ انتشار۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 171129

آمادگی مقاومت برای مقابله با تكفیریها

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاكید كرد: مقاومت درکنار ارتش لبنان ایستاده تا بتواند راه را رسیدن فتنه گران و تروریست های تکفیری به لبنان را مسدود کند.
آمادگی مقاومت برای مقابله با تكفیریها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ " نبیل قاووق " در سخنانی در شهرك رومین لبنان، با تاکید بر اینکه حزب الله دراین مرحله حساس از حمایت مردم لبنان شانه خالی نمی کند ، اظهار داشت: معادله ارتش، دولت و مقاومت تاکنون از تکرار توطئه موصل ، سنجار و عین العرب در لبنان جلوگیری کرده و تروریست های تکفیری را در تنگنا قرار داده است.

وی با بیان اینکه تروریست های تکفیری اکنون در بلندی های عرسال لبنان و القلمون سوریه در محاصره قرار دارند، خاطرنشان کرد: تنها دستاورد تروریست های تکفیری در نبردهای  بلندی های شهرک های عرسال ، بریتال و عسال الورد هلاکت تعداد زیادی از عناصر مسلح بوده است.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: تروریست های تکفیری در آستانه زمستان سخت منطقه، درصدد ایجاد گذرگاهی امن برای رفتن به منطقه الزبدانی سوریه و یا داخل لبنان هستند اما تاکنون موفق نشده اند و این یک پیروزی راهبردی برای مقاومت است.

شیخ نبیل قاووق با درخواست از لبنانی ها برای ایستادن در کنار ارتش و مقاومت لبنان در نبرد با تروریسم تکفیری، گفت: رزمندگان قهرمان مقاومت در میدان جنگ مبارزه می کنند تا برای لبنان و ملت و امت، مجد و شرافت خلق کنند.
https://taghribnews.com/vdcirzaz3t1ayz2.cbct.html
مرجع : العهد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی