تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۳
کد مطلب : 165469
حزب الله:

مقابله با تروریستها مسئولیت ارتش است و حزب الله دخالت نخواهد كرد

تنا – بیروت
حزب الله لبنان با اشاره به خشونتهای اخیر در منطقه عرسال و اقدامات تروریستی تكفیریها در این منطقه، تاكید كرد: مقابله با تروریستها مسئولیت ارتش است و حزب الله دخالت نخواهد كرد.
مقابله با تروریستها مسئولیت ارتش است و حزب الله دخالت نخواهد كرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای، از موضع قاطعانه و جدی دولت لبنان در قبال حوادث منطقه مرزی عرسال تمجید كرد.

در این بیانیه آمده است : این موضع كه روز گذشته در نشست دولت توسط "تـمّام سلام" نخست وزیر كشور قرائت شد، بیانگر اجماع ملی در حمایت از ارتش لبنان در مقابله با تروریسم تكفیری و نیز مقابله با اقدامات ضد صلح داخلی و نقض حاكمیت لبنان از سوی عناصر مسلح بیگانه است.

حزب الله لبنان همچنین از موضع رسانه ها در حمایت از ارتش لبنان، فراهم كردن حمایت رسانه ای از ارتش و خودداری از پخش و نشر هر آنچه موجب تضعیف ارتش و خدمت به منافع تروریستها می شود، قدردانی و تمجید كرد.

گفتنی است ارتش لبنان دیروز نیز عملیات خود را در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در شمال این کشور دنبال کرد. نیروهای ارتش عملیات نظامی خود موسوم به "شمشیر مسلط" را آغاز کرده و موفق شدند پادگان نظامی خود در شهر و ساختمان آکادمی فنی و منطقه حی السرج را از تروریست‌ها باز پس بگیرند.
https://taghribnews.com/vdciqwaz3t1aq52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی