تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 100064
سیاستمدار ونویسنده مشهور اسپانیايي:

ایران بهترین الگوی کشورهای اسلامی است

"خورخه ورسترینخه" ازشخصیتها و نویسندگان سیاسی مشهور اسپانیا در ديدار با امیر پورپزشک سرپرست رايزني فرهنگي كشورمان در مادريدگفت:جمهوري اسلامي ایران بهترین الگوی کشورهای اسلامی است.
ایران بهترین الگوی کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وی تهدیدات وجنگ طلبی قدرت های جهانی بویژه آمریکا علیه ایران را بی اثر دانست واظهار داشت : در صورت جنگ ، بازنده اصلی آمریکا خواهد بود .زیرا اگر مثلا فرانسویها در دوران استعمار ولشکرکشی به الجزایرحتی با اعزام ششصد هزار سرباز، در آخر سرافکنده بازگشتند ، آمریکایی ها در صورت حمله به ایران بدون سر، بازخواهند گشت .

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این نکته که آمریکا در حال افول است، اظهار داشت : ای کاش هم ایرانیان در سایر نقاط جهان بیشتر بودند وهم مردمانی مانند ایرانیان .

"ورسترینخه" ایران را کشوری پیشرفته دانست ودلیل آن را فعالیت های صلح آمیز هسته ای ، تحقیقات فضایی ، بکارگیری وتوسعه تکنولوژی های مدرن ذکر کرد .

در این دیدار پورپزشک سرپرست رایزنی فرهنگی ايران گفت: ما ایرانیان همچون شما اعتقاد داریم که تهدیدهای امپریالیستی راه به جایی نخواهد برد زیرا ملت ایران در کوره حوادث تاریخی چنان آبدیده و مقاوم شده که به این تهدیدها توجهی نمی کند وراه استقلال ,عزت وپیشرفت را انتخاب کرده است .
https://taghribnews.com/vdciquaz5t1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی