تاریخ انتشار۱۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 89426
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

پيامبر بزرگ اسلام، پيامبر رحمت است

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان(بجنورد) پیامبر بزرگ اسلام را پیامبر رحمت خواند و افزود: یكی از مهمترین عوامل مشترك بین مسلمانان وجود پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) است كه ما باید هر چه بیشتر در راستای شناخت ارزش‌های واقعی این شخصیت وارسته و معرفی دین و آئین وی به جهانیان تلاش كنیم.
پيامبر بزرگ اسلام، پيامبر رحمت است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "آخوند رحیم بردی صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان(بجنورد) در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین مردم اهل سنت جرگلان اظهار داشت: وحدت كلید پررمز و راز تمامی موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و كسب افتخارات بشر در تمام دوران است که باید مورد توجه تمام جوامع اسلامی قرار گیرد و به دور از شیعه و سنی بودن تنها به اتحاد و همدلی بیاندیشیم. 

آخوند صمدی قبله، دین اسلام، پیامبر و قرآن را عوامل وحدت مسلمین جهان ذكر كرد و افزود:یكی از ابزارهای استكبارجهانی برای بر هم زدن وحدت مسلمین، ایجاد اختلاف و تفرقه میان آنها است. 

وی بیان داشت:دشمنان از ایجاد همبستگی شیعه و سنی وحشت دارند و سعی دارند تا با ایجاد اختلافات اعتقادی بین این دو مذهب تفرقه بیندازند لذا ما مسلمانان شیعه و سنی نباید به آنان اجازه دخالت دهیم و با حفظ اتحاد میان خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم. 

وی خاطرنشان کرد:شکّی نیست که وحدت یک ملّت و انسجام پیروان یک مکتب باعث عزّت و قدرت و شوکت آنان می شود، و به این جهت در طول تاریخ کسانی با قدرت و پیروز بوده اند که انسجام و وحدت خویش را حفظ کرده اند. 

آخوند صمدی تصریح کرد:امروز وحدت ویکپارچگی مسلمین جهان امری ضروری است وتمامی برادران تشیع و اهل سنت باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در مقابل توطئه های دشمنان علیه اسلام همچون کوهی استوار بایستند و از دین اسلام وکتاب مقدس خداوند متعال حمایت کنند. 

وی همچنین افزود:نماز روح اخلاص و بندگی خدا را زنده می کند، و صفات الهی را که در اقوال نماز آمده، در صفحه قلب انسان، ترسیم می کند، و دل را حرم خدا می سازد، و انسان ها را به سوی نیکی ها و ارزش های معنوی سوق می دهد، و اثر بسزایی در دوری از امور مادی و نزدیک شدن به پیشگاه خدای بزرگ دارد. 

گفتنی است در پایان خطیب جمعه اهل سنت جرگلان، با قرائت آیه ای از کلام خداوند متعال سلامتی و طول عمرفراوان برای ولی امرمسلمین جهان وکلیه خادمین و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان آرزومند شد.
https://taghribnews.com/vdciq5av.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی