تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 59906
۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه در تهران برگزار مي شود:

نهمین هم اندیشی نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برگزاري نهمین هم‌اندیشی نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با شعار «بیداری اسلامی، تمدن نوین اسلامی» از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه در تهران خبر داد.
نهمین هم اندیشی نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور
 حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیر نهمین هم اندیشی نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور با اعلام اين خبر گفت : در این هم اندیشی ضمن مرور و تحلیل پدیده بیداری اسلامی و بررسی سناریوهای پیش رو و همچنین تدوین نقشه راه بيداري اسلامي ، آخرین مواضع و اقدامات ضروری در این حوزه طراحی و هماهنگ خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در این هم اندیشی ، پیش‌نویس «سند ملی توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران» نیز مرور می شود گفت: توجه دادن به فعالیت‌های بنیادین بجای فعالیت‌های متعارف و انجام اقدامات ابتکاری و ماندگار بجای فعالیت‌های متداول از اصلی ترین جهت گیری های مدیریتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جدید است .

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، ایجاد نمایندگی‌های جدید و توسعه حضور فرهنگی ایران در حوزه‌های اولویت‌دار نظیر آمریکای لاتین و آفریقا از دیگر رویکردهای این سازمان در اين هم انديشي دانست .

گفتنی است در حاشیه نهمین هم اندیشی نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور، نمایشگاهی از محصولات فرهنگی نمایندگان فرهنگی ایران ، فناوریهای جدید و بیداری اسلامی برپا خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdciq3aw.t1a3u2bcct.html
مرجع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی