تاریخ انتشار۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 51823
با حضور نخبگان و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح؛

ابعاد اجتماعی جنگ نرم بررسی می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح، از بررسی ابعاد اجتماعی جنگ نرم با حضور فرماندهان، مدیران و كارشناسان عالی‌رتبه نیروهای مسلح در نیمه دوم خردادماه در تهران خبر داد.
ابعاد اجتماعی جنگ نرم بررسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سردار سید مسعود جزایری با اعلام این خبر افزود: دشمن مرزهای جنگ نرم را توسعه داده است. جنگ نرم دشمن با پروژه‌های اسلام‌ستیزی و ایران‌ستیزی در خارج از مرزهای بین‌المللی كه با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالی و اتاق‌های فكر متعدد دشمنان راه‌اندازی شده بود، از طریق جریانات انحرافی و فتنه‌های داخلی به درون كشور كشانده شده است. 

سردار جزایری اضافه كرد: البته هیچ‌كدام از این پروژه‌ها به دلیل وجود رهبری عزیز به توفیقی دست نیافته و نخواهد یافت؛ اما ضروری است اقدامات آگاهی‌بخش برای گروه‌های مختلف نخبگان و متخصصان علمی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی انجام شود.
 
وی گفت: در این كارگاه، تلاش‌های دشمنان انقلاب در ابعاد اجتماعی برای هویت‌زدایی گروه‌های اجتماعی جهان اسلام، مصادیق و پیامدهای اجتماعی جنگ نرم و گونه‌شناسی شبكه‌های اجتماعی بررسی خواهد شد. 

سردار جزایری با اعلام اینكه از حدود چهار سال پیش بر شدت آتش‌افروزی‌های دشمنان از طریق جنگ نرم افزوده شده است، گفت: طی این مدت، آمادگی ما هم برای مبارزه در میدان جنگ نرم چند برابر شده است. 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح تأكید كرد: كارگاه‌های بررسی ابعاد گوناگون جنگ نرم در آینده پیگیری خواهد شد؛ چراكه حفاظت از مرزهای معنوی و فرهنگی جامعه همواره باید مورد توجه باشد. 

جزایری گفت: ما در حال استحكام‌بخشی به سیستم‌های پدافندی جنگ نرم هستیم، ضمن آنكه آفند ما به دشمن، پوچی آموزه‌های استكباری و صهیونیستی را برملا خواهد كرد.
https://taghribnews.com/vdcipvaw.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی