تاریخ انتشار۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 50284

اعتراض رسانه‌هاي اسلام‌گراي تركيه به انتشار و پخش مطالب مستهجن

رسانه‌هاي اسلام گرا و محافظه كار تركيه نسبت به انتشار و پخش مطالب مستهجن در سايت‌هاي اينترنتي، كانال‌هاي تلويزيوني و مطبوعات اين كشور اعتراض كرده و خواهان جلوگيري از اين روند شدند.
اعتراض رسانه‌هاي اسلام‌گراي تركيه به انتشار و پخش مطالب مستهجن
به گزارش خبرگزاری تقریب "تنا" ،  به نقل از روزنامه واكيت تركيه، روز گذشته كه در تركيه به عنوان روز جهاني ارتباطات و اينترنت شناخته مي شود، رسانه هاي اسلام گرا و محافظه كار تركيه نسبت به انتشار و پخش مطالب مستهجن در سايت هاي اينترنتي، كانال‌هاي تلويزيوني و مطبوعات اين كشور اعتراض كرده و خواهان جلوگيري از اين روند شدند. 

رسانه هاي اسلام گراي تركيه با انتقاد از مخالفان سانسور و فيلتر سايت‌هاي مستهجن و اينكه انتشار و پخش اين قبيل موضوعات مستهجن و غيراخلاقي به عنوان يك حق و آزادي شناخته مي شود، تاكيد كردند كه حتي در غرب نيز سايت هاي مستهجن از سوي دولت هاي غربي سانسور مي شود. 

در اروپا، شوراي اروپا به كشورهاي عضو توصيه مي‌كند كه سايت هايي كه موضوعات مستهجن را منتشر مي كنند، فيلتر شوند. در اين قاره همچنين قوانين و مجازات هاي سنگيني در ارتباط با كنترل رسانه‌هاي اين چنيني وضع شده و در همين رابطه پليس ويژه اينترنت تشكيل شده است.
https://taghribnews.com/vdci5raw.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی