تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 83224

یك زن ژاپنی در حرم رضوی مسلمان شد

همزمان با ایام مبارك دهه فجر، یك زن ژاپنی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
یك زن ژاپنی در حرم رضوی مسلمان شد
"كانكو آكیو" با مراجعه به اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی در سن ۵۱ سالگی با به زبان آوردن شهادتین از دین مسیحیت به دین مبین اسلام مشرف شد و نام "فاطمه" را برای خود برگزید.

وی درباره علت تشرفش به دین اسلام گفت: در سفر خود طی چند سال گذشته به ایران در ایام محرم و مشاهده هیأت‌های عزاداری و شعائر دینی در خیابان‌ها، نسبت به دین اسلام علاقه‌مند شدم.

این تازه مسلمان كه بیش از دو سال مشغول تحقیق و بررسی درباره دین اسلام بود، اظهار كرد: دین اسلام كامل‌ترین دین در میان ادیان الهی می‌باشد و در اسلام برای رسیدن به سعادت جاودان و آرامش دستور عمل‌های مناسب آمده است.

وی افزود: با توجه به این‌كه بارگاه منور رضوی یكی از مقدس‌ترین اماكن مذهبی جهان است، این مكان را بهترین فضا برای تشرف به دین اسلام دریافتم و با تشرف به دین مبین اسلام در این فضای ملكوتی احساس آرامش و تولدی دوباره دارم.

"آكیو" با اشاره به ضرورت حجاب و پوشش مناسب اسلامی برای زن‌ها گفت: حجاب نه تنها مانعی برای حضور زن در جامعه ایجاد نمی‌كند، بلكه این پوشش و حجاب، موجب كامل شدن شخصیت وجودی او نیز خواهد شد.

همچنین معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به این موضوع اظهار كرد: از سوی این معاونت یك جلد كلام‌الله مجید و كتاب‌هایی درباره اصول اعتقادی اسلام و بسته‌های فرهنگی و متبرك به تازه مسلمان‌ها اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین حسینی اظهار كرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، یكی از استادان حوزه به تبیین احكام، اصول و فروع دین اسلام و ویژگی‌های شخصیتی پیامبر عظیم‌الشأن(ص) و امامان معصوم(ع) برای این تازه مسلمان‌ها می‌پردازد.
https://taghribnews.com/vdci5rav.t1apr2bcct.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی