تاریخ انتشار۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 49664

تجلیل از ۵۰ زن برگزیده سال ۹۰

همايش تجليل از ۵۰ زن برگزيده با عنوان «بانوی بصير» در دوم خرداد ماه برگزار می شود.
تجلیل از ۵۰ زن برگزیده سال ۹۰
به گزارش تقریب(تنا)،
"همت خواه" کارشناس مرکز امور زنان و خانواده در گفت و گو با خبرنگار تقریب گفت: مرکز امور زنان و خانواده همایش تجلیل از 50 زن برگزیده سال 90 را در روز دوم خرداد ماه و با حضور "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور برگزار می کند.

وی با بیان این که در این مراسم از 9 گروه از زنان برگزیده از جمله زنان پلیس، زنان نویسنده، زنان ایثارگر، زنان شاغل، زنان نمونه حوزه، زنان کارآفرین و زنان خانه دار تجلیل می شود گفت: معیارهای فراوانی برای انتخاب زنان نمونه خانه دار مطرح شده است.

همت خواه از همدلی با همسر در حل مشکلات خانواده، تشویق همسر به کسب روزی حلال، انتقال آموه های دینی خود به فرزندان، مدیریت مصرف، تربیت فرزندان موثر در جنبه های علمی و اجتماعی، مدیریت رفع اختلاف های درون خانواده، آگاهی از علم و تکنولوژی روز به عنوان نمونه هایی از معیار های انتخاب زن نمونه خانه دار نام برد.

گفتنی است: برگزاری هفته بزرگداشت "مقام زن" و "روز مادر" از سی و يكم ارديبهشت لغایت ششم خرداد ماه به همت مرکز امور زنان و خانواده و با عناوین"زن، بصيرت، ولايت پذيری"، "زن، تربيت و تعالی خانواده"، "زن ، امام خمينی، ايثار و بيداری اسلامی"، "زن، سلامت و امنيت اخلاقی"، "زن، حقوق و مسووليت اجتماعی" و "زن، معنويت و فرهنگ انتظار" برگزار می شود.

برگزاری نشست‌ها و همايش‌هايی با موضوع زن و جهاد اقتصادی، دومين جشنواره ورزشی "حورا" ويژه زنان كارمند دستگاه‌های اجرايی، برگزاری كنگره بزرگداشت سپيده كاشاني ـ شاعر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ـ و نيز برگزاری جشن بزرگ مادران و همسران شهدا در روز سوم خرداد از  دیگر برنامه‌های پيش بينی شده در هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن خواهد بود.

https://taghribnews.com/vdci5qa5.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی