تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 170995
امام جمعه سنندج :

خاورمیانه باید از گروه های تکفیری زدوده شود

امام جمعه سنندج خواستار مشارکت همه کشورهای اسلامی برای نابودی غده سرطانی داعش در منطقه خاورمیانه شد.
خاورمیانه باید از گروه های تکفیری زدوده شود

 به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج جنایات گروهک داعش و سایر گروهک‌های تکفیری در کشورهای اسلامی منطقه به ویژه در شهر کوبانی سوریه را محکوم کرد. 

وی افزود: در این برهه زمانی شاهد جولان گروه های تندرو و تکفیری در منطقه به نام اسلام و به کام دشمنان اسلام هستیم. 

ماموستا خدایی تصریح کرد: اسلام دین صلح و محبت و آشتی است و هرگونه تندوری و خشونت طلبی در آموزه های اسلامی محکوم است. 

وی خاطر نشان کرد: گروه های تروریستی همچون داعش از دایره اسلام خارج بوده و دشمن همه مسلمانان هستند لذا باید اجماع جهانی برای نابودی هرچه زودتر این گروه ترویبستی و سایر گروه های تندرو شکل گیرد. 

امام جمعه سنندج نعمت امنیت را والاترین نعمت ‌ها برای پیشرفت و توسعه هرجامعه‌ای دانست و افزود: مردم باید با هوشیاری و بصیرت همیشگی خویش از این نعمت والا محافظت نمایند و در این خصوص نیز با نیروهای خدوم نظامی و انتظامی که مجریان امنیت در جامعه هستند همکاری نمایند. 

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی به خادمان این نهاد در استان اظهار داشت: تلاش ‌ها و خدمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی پایدار را در استان کردستان به ارمغان آورده است و همواره قدردان تلاش‌ های این نیروها هستیم. 

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ‌ها اشاره کرد و افزود: هر ساله با یاری مردم شاهد برپایی جشن عاطفه ‌ها و کمک به دانش ‌آموزان نیازمند و بی ‌بضاعت هستیم و انتظار می ‌رود افراد متمول جامعه در این راستا همت و تلاشی مضاعف داشته باشند. 

وی خاطر نشان کرد: عمل به آموزه های دینی و اسلامی، رعایت عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با مظاهر بی عفتی زمینه را برای رشد همه جانبه فراهم می کند لذا باید برای ترویج معروفات احساس مسئولیت همگانی داشته باشیم.

https://taghribnews.com/vdci3uazwt1ay32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی