تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۹:۵۵
کد مطلب : 96329

تاكید نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله بر افزایش قدرت مقاومت

تنا - بیروت
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به افزایش قدرت مقاومت در لبنان، خاطرنشان كرد: مقاومت اسلامی در بهار خود، نكبت بزرگی را برای اسرائیل به ارمغان خواهد آورد.
تاكید نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله بر افزایش قدرت مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ"نبیل قاووق"با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مقاومت اینك در با عزت ترین دوران خود قرار دارد و روز به روز بر قدرت سیاسی و نظامی آن افزوده می شود.

وی انجام رزمایش و ساخت دیوار حایل توسط رژیم صهیونیستی را ناشی از هراس اسرائیل از این وضعیت دانست و تاكید كرد: دشمنان مقاومت تلاش بسیاری را برای تضعیف آن به كار بستند اما در این راه ناكام بوده اند.

این مقام ارشد حزب الله لبنان همچنین با اشاره به اینكه برخی قصد دارند این كشور را وارد آتش افروزی در سوریه سازند، اظهار داشت: حزب الله در گذشته و در آینده، هیچ دخالتی در امور داخلی سوریه نداشته و ندارد و هیچ عنصری از حزب الله هم وارد سوریه نشده و كسی را نكشته و نخواهد كشت.

وی خطاب به كسانی كه سعی در فتنه انگیزی و تحریك طوایف مختلف در لبنان  را دارند، گفت: باید از این اقدامات دست برداشته شود، چرا كه خطرات مهمی لبنان را فرا گرفته است.

قاووق با تاكید بر اینكه وحدت ملی باید حفظ شود و جو داخلی كشور آرام شود، تصریح كرد: دعوت رییس جمهوری در خصوص گفتگوهای آشتی ملی فرصتی حقیقی برای كاستن از خطرات بوده تا بدین شیوه كشور نجات یابد و از وحدت ملی و ثبات آن محافظت شود.
https://taghribnews.com/vdci3pa3.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی