تاریخ انتشار۱۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۹:۰۹
کد مطلب : 96931

محكومیت اقدام توهین آمیز به پیامبراكرم(ص) از سوی مسلمانان روسیه

مسلمانان روسیه اقدام توهین آمیز"سیرگی اصلانیان" یكی از روزنامه‌نگاران روسی به پیامبر اعظم(ص) را محكوم كردند.
محكومیت اقدام توهین آمیز به پیامبراكرم(ص) از سوی مسلمانان روسیه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، انجمن‌های اسلامی و شورای مفتیان روسیه در بیانیه ای با محكومیت این اقدام، تاكید كردند: این اقدام مستلزم محكومیت شدید از سوی گروه‌های اسلامی است، اما در عین حال دادگاه‌ها باید نوع مجازات وی را تعیین كنند.

شیخ "محمد صلاح‌الدین"، رئیس شورای اسلامی روسیه در این رابطه خاطرنشان كرد: اصلانیان با هتك حرمت پیامبر(ص) به همه مسلمانان توهین كرده است وباید قانونی محاكمه و قصاص شود.

شیخ "عبدالرؤوف زابیرف"، از شخصیتهای برجسته اسلامی روسیه نیز اظهار داشت: مسئولان شبكه رادیویی هم كه به اصلانیان اجازه دادند با سخنان خود در این شبكه، به پیامبر(ص) توهین كند، باید محاكمه شوند.

یکی از کارشناسان امور سیاسی "آجار کورتوف" نیز تاکید کرد: اسلام یکی از ادیان الهی است و فردی مانند اصلانیان که چنین کاری را انجام داده است باید به مجازات توهین به مقدسات اسلامی و عقوبت کارها و سخنان خود برسد.

گفتنی است یکی از شبکه های رادیویی روسیه " مایاک" از اصلانیان دعوت به مصاحبه کرده بود و موضوع حول محور انواع جدید ماشین ها بود كه اما ناگهان به حیطه ی سیره ی نبوی کشیده شد و شروع به تهمت زدن و فحاشی به آن حضرت کرد که منجر به اعتراض و ناراحتی مسلمانان این کشور شد.
https://taghribnews.com/vdchzwnw.23n-xdftt2.html
مرجع : وكالات
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی