تاریخ انتشار۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 188111

آزادی هفت روستا در عملیات آزادسازی الانبار

نیروهای ارتش و مردمی عراق حومه‌های شرقی و غربی منطقه الگرمه در شرق استان انبار را پاکسازی کردند. اعضای گروه تکفیری داعش 60 نفر از اهالی الانبار را به اتهام همکاری با ارتش عراق اعدام کردند.
آزادی هفت روستا در عملیات آزادسازی الانبار

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گروه تکفیری داعش بیش از 60 نفر را در شهر قائم در غرب الانبار اعدام و شماری دیگر را به مکان نامعلوم منتقل کرد.

"فرحان محمد" عضو شورای استانداری الانبار گفت: این افراد از عشایر کرابله ، البو عبید، البو محل و البو سلمان بودند را به اتهام همکاری با نیروهای ارتش عراق اعدام شدند.
این مقام عراقی تاکید کرد: عده‌ای دیگر در اسارت داعش هستند و از سرنوشت آن‌ها اطلاعی در دست نیست.
تروریستهای داعش طی دو روزگذشته بیش از 300 تن از شهروندان موصل را نیز در منطقه "القیاره" و روستاهای اطراف آن اعدام کردند.
به گفته منابع آگاه، افراد اعدام شده از گروه‌های مختلف ازجمله افسران، نیروهای امنیتی، پزشکان، دانشگاهیان، علمای دین، بازرگانان و شهروندان عادی بودند.

خبرهای دریافتی از عراق حاکیست در ادامه عملیات آزادسازی عراق که از صبح دیروز آغاز شد تاکنون دو منطقه "سجاریه" و "قلاحات" و هفت روستا از لوث وجود داعش پاکسازی شده است..
"صباح کرحوت" رئیس شورای استان داری الانبار گفت: نیروهای ارتش عراق با پشتیانی داوطلبان شیعه و سنی تاکنون موفق شدند حومه‌های شرقی و غربی منطقه الگرمه در شرق استان انبار را از تروریست‌های تکفیری داعش پاکسازی کنند.
https://taghribnews.com/vdchz6nzz23n6zd.tft2.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی