>> علی(ع) الگوی مسلمانان برای مبارزه با استکبار و کفر استامام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را زنده کرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 96779
امام جمعه سنندج:

علی(ع) الگوی مسلمانان برای مبارزه با استکبار و کفر است/امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را زنده کرد

امام جمعه سنندج با تأکید بر عملی کردن رهنمودهای امام خمینی(ره) در عرصه های مختلف و تأسی از سیره ائمه اطهار(ع) خواستار هوشیاری همه جانبه مردم در برابر توطئه های استکبار شد.
علی(ع) الگوی مسلمانان برای مبارزه با استکبار و کفر است/امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را زنده کرد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا حسام الدین مجتهدی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پیشروترین نظام حکومتی جهان بوده و تنها نظامی است که احکام و قوانین الهی با ضمانتی اجرایی در آن پیاده می شود. 

وی افزود: امام خمینی(ره) با مجاهدت های خویش نظامی مبتنی بر آموزه های قرآنی را پایه گذاری کردند که امروز نه تنها موجب عزت و سربلندی ایرانیان در عرصه های بین المللی شده است بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا را نیز شادمان کرده است. 

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: تدوام راه این شخصیت بزرگوار و حفظ وحدت و انسجام داخلی جامعه اسلامی از جمله وظایفی است که می تواند آینده انقلاب را تضمین کرده و تعالی و عزت ایرانیان در عرصه های گوناگون را برای همیشه تاریخ تثبیت نماید. 

ماموستا مجتهدی به نا آرامی های موجود در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: در منطقه پرتلاطم خاورمیانه ایران اسلامی به عنوان نظامی مستحکم و برخوردار از امنیت و آسایش کامل و اقتداری دشمن شکن قرار دارد که این مهم نتیجه وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است. 

امام جمعه سنندج از حفظ وحدت و انسجام ملی و احساس مسئولیت همگانی در خصوص امنیت، رفاه و آسایش اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی به عنوان عواملی یاد کرد که در مستحکم کردن پایه های انقلاب بسیار مؤثر خواهند بود. 

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: مولا علی(ع) الگوی همه مذاهب اسلامی برای استکبار ستیزی و مقابله با کفر و ظلم و تعدی دشمنان به شمار می آیند لذا باید خانواده ها و دستگاه های متولی امور فرهنگی و اجتماعی با برنامه ریزی مناسب در مسیر آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره این شخصیت بزرگوار گام بردارند.
https://taghribnews.com/vdchwqnw.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی