تاریخ انتشار۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 171100

قدردانی جنبش اصلاح و وحدت از تلاشهای ایران در حمایت از مقاومت لبنان

تنا-بیروت
جنبش اصلاح و وحدت لبنان با صدور بیانیه ای، احزاب سیاسی لبنان را به اتخاذ موضعی واحد در حمایت از ارتش و مقاومت لبنان فراخواند.
قدردانی جنبش اصلاح و وحدت از تلاشهای ایران در حمایت از مقاومت لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان با صدور بیانیه ای که "شیخ ماهر عبد الرزاق" رئیس این جنبش آن را در نشست ماهانه جنبش اصلاح و وحدت قرائت کرد، اعلام داشت: لبنان و منطقه از نظر نظامی و سیاسی در شرایط خطرناکی به سر می برند.

در این بیاینه از همه احزاب سیاسی لبنان خواسته شده است تا در برابر خطرات کنونی ناشی از طرح تجزیه و تفرقه تکفیریها هوشیار بوده و اختلافات را کنار گذاشته و برای حمایت لبنان از خطرات تروریستهای تکفیری و رژیم صهیونیستی موضع واحدی در حمایت از ارتش و مقاومت لبنان اتخاذ کنند.

جنبش اصلاح و وحدت ضمن محکوم کردن جنایتهای تروریستی رژیم صهیونیستی در حق مردم بی گناه غزه از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از لبنان در زمینه های نظامی و خدماتی قدردانی کرد.

این جنبش همچنین موفقیتهای نظامی مقاومت فلسطین بر ضد رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: پیروزی غزه تأکیدی بر این بود که مقاومت هوشیار است و آمادگی مقابله در تمامی جبهه ها را دارد و هر جا که لازم باشد حاضر می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت آمادگی خود را اثبات کرد و از "بریتال" تا "مزارع شعبا" در راه حمایت از لبنان قربانیانی تقدیم کرد، بنابراین باید مورد حمایت و قدردانی قرار گیرد. همچنین نباید از نقش مراجع دینی و سیاسی که دستاوردهای مقاومت را حفظ کردند، غافل بود.

این جنبش با اشاره به این نکته که اگر مقاومت نبود داعش و همپمانانش به راحتی در وسط لبنان جولان میدادند، حزب ۱۴ مارس را به بازداشتن حمایت از تروریستها و جلوگیری از گفتمانهای فتنه جویانه آنان فراخواند.
https://taghribnews.com/vdchvznzv23nqzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی