تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۸:۲۳
کد مطلب : 73585

توطئه تکفیری ها برای جنگ مذهبی

سخنگوی جنبش حوثی های یمن، درگیری ها در منطقه صعده را توطئه ای از سوی شورای همکاری دانست و گفت: تکفیری ها در این منطقه به دنبال ایجاد جنگ مذهبی هستند.
توطئه تکفیری ها برای جنگ مذهبی
محمد عبدالسلام با اشاره توطئه بیگانگان برای ایجاد فتنه مذهبی در یمن،گفت:مشکل منطقه صعده که در ایام اخیر برخی درپی بین المللی کردن آن بودند، حل شده است؛ این درحالیست که برخی رسانه ها تلاش می کردند موضع صلح طلبانه حوثی ها را که همواره در پی وحدت کشور بوده اند به طور وارونه نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در منطقه صعده هیچ گونه نزاعی وجود ندارد، افزود: استاندار صعده پیامی را خطاب به سید عبدالملک الحوثی ارسال کرده، و خواستار پایان یافتن همه این مشکلات، برچیده شدن ایست بازرسی ها و بازگشت اوضاع به وضعیت قبل از این تنش ها شده است.

عبدالسلام در گفت و گو با شبکه العالم گفت: در حال حاضر منطقه ما کاملا آزاد است، و نیروهای ما به هیچ عنوان منطقه را محاصره نکرده اند؛ و ادعاهایی که درباره محاصره این منطقه مطرح می شود کاملا دروغ است.

وی خاطرنشان کرد: حوثی ها از اقدام نیروهای تکفیری برای وارد کردن سلاح به منطقه صعده جلوگیری کرده اند؛ تکفیری ها به دنبال عملی کردن اهداف بیگانگان و ایجاد جنگ مذهبی در کشور هستند.

سخنگوی جنبش حوثی های یمن اعلام کرد: رسانه های دروغ پرداز تلاش می کنند تا موضع و دیدگاههای حوثی ها درباره انقلاب را برخلاف واقعیت منعکس کنند؛ این در حالی است که ما همواره خواستار وحدت کشور بوده ایم.

وی تأکید کرد: مرحله کنونی این فتنه با هدف به شکست کشاندن انقلاب مردم یمن و اجرای طرح شورای همکاری در یمن است، این در حالی است که بیشتر مردم کشور با این طرح مخالف هستند.
https://taghribnews.com/vdchmmnq.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی