تاریخ انتشار۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۹:۴۰
کد مطلب : 46215
امام جمعه مريوان:

اهل سنت ايران كشتار شيعيان در بحرين را شديداً محكوم مي‎كنند

امام جمعه مريوان گفت: نظام سلطه به قصد تفرقه‎افكني ميان مسلمانان از هيچ تلاشي دريغ نمي‎كند و دخالت سياسي و نظامي آنها در كشورهاي مسلمان منطقه خاورميانه در راستاي تحقق همين مسئله است.
اهل سنت ايران كشتار شيعيان در بحرين را شديداً محكوم مي‎كنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ماموستا شيرزادي  افزود: تفرقه مسبب اصلي بحرانهاي اخير در كشورهاي منطقه است چون نظام سلطه در راستاي منافع خود آتش آشوب و بحران را روشن و از اين طريق به تفرقه‎افكني پرداخته و اين سناريوي طرح‎ريزي شده را به دقت زير نظر دارد.

اين عالم اهل سنت در گفتگو با «كردپرس» تاكيد كرد: مسلمانان همگي بايد براساس فرموده‎هاي خدا و پيغمبر گرامي اسلام(ص) چون يد واحد بوده و در شرايط سخت و بحراني پشتيبان يكديگر باشند.

ماموستا شيرزادي افزود: شيعه و سني در راستاي دفع شر و فساد نظام سلطه بايد با همديگر متحد بوده و به اشغالگران و مستكبرين اجازه ندهند در صفوف متحد آنها رسوخ كنند.

وي گفت: نظام سلطه جهاني نه تنها دوست مردم مسلمان كشورهاي خاورميانه نيستند بلكه دوست دولتهاي اين كشورها نيز نيستند و تنها به دنبال تحقق منافع ليبرالي خود هستند.

ماموستا شيرزادي با اشاره به وقايع اخير در كشورهاي منطقه و علي‎الخصوص ليبي كه اهل سنت بوده و بحرين كه شيعيان در اين كشور در اكثريت هستند تاكيد كرد: ما كه سني هستيم به همان صورت كه كشتار و حمله به برادران اهل سنت خود در ليبي را محكوم مي‎كنيم بر اين باوريم كه اهل تشيع بحرين نيز خواهران و برادران ما و قلع و قمع آنها توسط استكبار و عمال آنها قابل توجيه نيست و ما جامعه‎ي اهل سنت ايران كشتار شيعيان در بحرين را توسط هر كه باشد محكوم مي‎كنيم.
https://taghribnews.com/vdchmink.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی