تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 46152
با هدف تهدید منافع آمریكا ، عربستان و امارات :

گروه 'منتقمون اللوءلوء' شكل گرفت

یك منبع آگاه از بحرین خبرداد، با تداوم كشتار مردم توسط نیروهای اشغالگر در نقاط مختلف بحرین، یك گروه كه خود را 'منتقمون اللوءلوء' نامیده، تهدید كرده است منافع آمریكا، عربستان و امارات را مورد هدف قرار خواهد داد
گروه
به گزارش روز شنبه خبرگزاری تقریب (تنا ) این منبع نزدیك به دستگاه دیپلماسی بحرین گفت: تاكنون هویت این گروه آشكار نشده اما مقام های ارشد امنیتی بحرین این تهدید را جدی گرفته اند، هرچند كه از بیم عقب نشینی اشغالگران از خاك بحرین تاكنون از افشاء موضوع خودداری كرده‌اند.
گفته می شود، برخی مقام ها و مراكز دولتی بحرین پیام هایی با امضا این گروه به صورت پیام كوتاه دریافت كرده اند كه به خصوص دولت عربستان و امارات را تهدید به گرفتن انتقام خون مردم بحرین كرده است. جزئیات بیشتری از هویت و سوابق گروه جدید در دسترس نیست.
این منبع خبری گفت كه خود وی یكی از این پیام ها را مشاهده كرده كه در آن آمده است:' اگر كشتار مردم بحرین ادامه یابد آرامش را از دبی ، ریاض و منافع آنها در منطقه، خواهیم گرفت'.
منابع آمریكایی تاكنون در این رابطه ابراز نظری نكرده اند اما گزارش می رسد اطراف پایگاه پنجم آمریكا در خاك بحرین و سفارت این كشور تدابیر امنیتی افزایش یافته است.
كشتار مردم بی دفاع بحرین و حمله به مساجد توسط نیروهای اشغالگر عربستان و امارات بیش از یك ماه است كه ادامه دارد.
'بان كی مون'، دبیركل سازمان ملل در اقدامی دیرهنگام روز جمعه گذشته از آل خلیفه خواسته است تا به كشتار مردم پایان دهد.
آخرین گزارشهای دریافتی از منامه حاكیست هم اینك بیمارستان های بحرین به محلی برای شناسایی افراد مجروح درگیریهای اخیر میان تظاهركنندگان و نیروها و نظامیان طرفدار دولت این كشور تبدیل شده است.
دامنه اعتراض های مردمی در این كشور در هفته های اخیر به حدی بوده كه رژیم های آل سعود و شیخ نشین امارات شمار قابل توجهی از نظامیان و زره پوش های خود را برای سركوب مردم به منامه اعزام كرده اند.
این اقدام عربستان و امارات كه با چراغ سبز و به نیابت از آمریكا و پس از سفر وزیران دفاع و خارجه واشنگتن به منطقه صورت گرفته، به شدت مورد انتقاد افكار عمومی جهانی قرار گرفته است.
https://taghribnews.com/vdchiznk.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی