تاریخ انتشار۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 176781

کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به داعش

نماینده استان نینوا گفت : سه فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح های پیشرفته، اغذیه و پوشاک برای گروههای داعش در فرودگاه تلعفر در شمال موصل فرود آمده است.
کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پایگاه النهرین :نهله الهبابی نماینده استان نینوا از فرود سه فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح و مهمات و تجهیزات برای تروریستهای داعش خبرداد.
الهبابی گفت : سه فروند هواپیمای آمریکایی در فرودگاه تلعفر در شمال موصل فرود آمده اند که حامل سلاح های پیشرفته، اغذیه و البسه برای گروههای داعش هستند.

او افزود: لباسهایی که تحویل داعش شده شبیه یونیفرم افسران و نیروهای پیشمرگ است که احتمالا  هدفشان نفوذ به این نیروها است.
الهبابی تاکید کرد : سلاحی هم که به دست جنایتکاران داعش رسیده شبیه سلاح ارتش عراق و نیروهای پیشمرگ است .
گروه داعش از جانب پنج کشور منطقه ای و بین المللی حمایت تسلیحاتی می شود.

از موصل هم خبر می رسد که نیروهای داعش برای درامان ماندن از حملات نیروهای زمینی ارتش عراق در اطراف این شهر درحال حفر کردن خندق هستند .

سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دموکرات کردستان در استان نینوا گفت : فریب خوردگان داعشی همچنین خندق هایی را در اطراف شهرها و مناطق تحت کنترل خود در دره نینوا حفر کرده اند .

او همچنین گفت هرکس که با تصمیم داعش از رفتن به جبهه جنگ خودداری کند باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار دینار بپردازد و هر کسی هم از تلفن همراه استفاده کند دستش را قطع می کنند .

خبرهای دریافتی از تکریت مرکز استان صلاح الدین هم حاکیست این شهر در محاصره نیروهای عراقی است
حملات توپخانه ای و موشکی ارتش عراق ادامه دارد.
https://taghribnews.com/vdch6-nzz23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی